Gå til innhold

Lurer på hva han skal finne på nå etter at taxien hans er borte!?!

Ranger emnet

Alfa

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lurer virkelig på hvorfor amerikanerene ikke får den respekten de tror de fortjener der nede? :rolleyes:

Amerikanerene handler først, tenker etterpå og klager på alle andre når konsekvensene av deres handlinger slår tilbake til dem.

For og ikke lage en politisk diskusjon på dette BILforumet så spør jeg. "hva motor tror dere stod i den bilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Fy faen jeg blir kvalm....

Tror nok endel amerikanske militær-homser har latt denne "land of the brave, home of the 'free' " gå litt til hode sitt...

Ja :(

Han idiotsoldaten virket så jævlig med vilje, tror han skulle være litt tøff i trynet og vise verden hva us army stod for, hehe asshole

"If they don't stop lootin' ... So we take their car and crush it"

anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekker.

Men det kan ikke være lett å bestemme hva som er rett og galt heller.

Men det går an å gjøre det mindre 'amerikansk'.

Til info så kan jeg jo nevne at jeg har gjort det samme selv, men det var ingen taxisjåfør som fikk bilen knust, men en fenrik. :D

(Med hans samtykke da..)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for jævlig. Tenk på den stakkars lutfattige irakeren. Han satt kanskje en smule bedre i det enn den gjennomsnittlige irakeren siden han hadde bil og et yrke han kunne bruke den og så kommer den skitne stygge amerikaneren og tar fra han det han har i livet. Han skulle vært skutt på åpen gate.

BTW: Gratulerer med ny bil eirikoo. Har du fått solgt Nissanen?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår