rbjo1 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Hei, er det noen som har kamverktøy til A6 2,6 liter, som man kan låne? MVH Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Hei, er det noen som har kamverktøy til A6 2,6 liter, som man kan låne? MVH Rune kan seff høre litt rundt. men du får kjøpt kam verktøy hos mekonomen. jeg betalte 890 for mitt sett. da får du med låse skruen til veiven og låseverktøyet til kammene. tror ikke dette ligger i nettbutikken deres så man må ringe og spørre etter det. Siter mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod (Solgt) Audi S6 2.2Turbo RS2 Nissan Leaf (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2011 Og for å nevne, her er en guide, steg for steg, delenr på verktøyet står også der http://tipetu.blogspot.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rbjo1 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Takk, jeg har bestilt verktøy, men hvis noen har på østlandet, låner jeg gjerne før det kommer i neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg