Gå til innhold

bmw 320i; vw golf mk2 nye bilder 13/04

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

da blei det vist enda en ny golf 2 på meg gitt:) bestemora til en kamerat skulle selge sin 1985 golf sport med kun 95000km på telleren. så da klarte jeg ikke å si nei. hu har faktisk hatt bilen siden 1987. og bilen er meget bra i karroseri, så perfekt objekt å bygge videre på.

så nå er det på tide å fullføre en golf 2 slik jeg har lyst til den skal være. denne bilen skal ikke være i daglig bruk, så da er det litt lettere og sette i gang et større prosjekt.

utvendig trur jeg beholder de gamlefangerene syntes det er litt kult med masse senk og noen kule hjul.

på nyåret henter jeg en nyoverhalt 1,8 16v motor med 4 gassere fra yamaha r1:) så er veldig spent på hvordan det blir med denne motoren i.

meninga er å få en helt strøken og litt uten om det vanlige golf. har mange planer som svirrer i huet så blir morsomt og se hvordan dette ender.

bilder av bilen hordan den er nå kommer senere i dag når jeg har fått vaska den.

Endret av bmw320i

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer det bilder av en stykk nyvaska golf. har gjort litt småtteri med den. bla montert gti leppe, ny grill, nye baklykter og tona blink på skjermer og i fangeren.

001-5.jpg

003-5.jpg

004-5.jpg

005-4.jpg

007-3.jpg

006-4.jpg

Endret av bmw320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf 2 er morsome biler. lett og skru på og skal ikke så mye til for at de ser bra ut.

helt klart! gleder meg til lærlinglønna stiger og jeg blir ferdig med og pusse opp garagen :D!! skal skal det bli bli for alle penga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær forsiktig med R1 gassere! jettan til en jeg kjenner til tok fyr pga r! gasserne :P

kommer jo litt ann på hvordan man bygger også. og litt på hvordan tilstanden på gasserene er. er en motorsykkelmekaniker som skal justere inn gasserene. og jeg skal snakke med han underveis i bygginga slik at ting skal fungere optimalt. så ser ikke det som noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer veldig om jeg skal ha 90 fangere på denne. har jo nye 90 fangere liggendes. så vurderer og levere de til lakkeren en dag. er jo evnt bare og sette på de gamle fangerene igjen senere hvis jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

hadde helt glemt denna tråden gitt. blei ikke noe motorbytte nå desverre. men har jo gjort litt annet med bilen.

rallyefront

gti vinge bak

2,5" eff anlegg

lenso 15" alu

g60 baklykter

vr6 seter fra golf 3

slenger ut et par bilder

005-12.jpg

007-11.jpg

004-12.jpg

002-14.jpg

001-17.jpg