lars_b Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Slå opp i biltema katalogen på side 103. På toppakkningssettet. er B230F det samme som B230 kat. ??????? Har en 90`mod 230F som jeg renoverer, skal gjøre det litt billig nå for å bli kvitt min gamle sure B230K, Skal sette inn ved en senere anledning. Kan noe svare meg?? Altså er : B230F = B230 Kat ??????? Finnes det et annet sted som selger billige deler, Hvor mye koster et nytt veiv og råde lager sett ???? Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 F motor = katalysatormotor ja. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 ok, men må man ha katalysator på disse motorene?? har med lambdasonde og det som er men har ikke eksosrør. passer standard eksos røret rett på manifoilen??? Det er vel ikke noe problem å bytte motor fra 230K til 230F? Må bare motere bensinretur til tanken for utenom hele motoren og elektronikken. K-eksosrøret passer på F- motor Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by lars_b ok, men må man ha katalysator på disse motorene?? har med lambdasonde og det som er men har ikke eksosrør. passer standard eksos røret rett på manifoilen??? Det er vel ikke noe problem å bytte motor fra 230K til 230F? Må bare motere bensinretur til tanken for utenom hele motoren og elektronikken. K-eksosrøret passer på F- motor vel.. om du bytter fra k til f, rtorjeg ikke du trenger katalysator. en f motor har mindre avgasser enn en k.. jeg har hørt man ikke trenger kat'en, siden man har lambda'en (som tilpasser etter avgasser), men jeg har ikke hatt en kat. motor før min b6304f, som fremdeles står på palle. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg