Øyvind Ryeng Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Over noen dager gikk bremsepedalen bare lengre og lengre mot torpedoveggen. Igår var det ikke bremser igjen, så bilen står selvfølgelig. Det merkelige er at den ikke bruker noe som helst bremsevæske, og det lekker ingen steder. Mulige feilkilder her? Luft i systemet? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Det er luft.. 95.5% sikker. Morken slange kansje, eller henger en av kalippersene? Må komme inn ett sted. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Intern lekkasje i bremsepumpa som bare har blitt større og større? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 På meg var det ene kalippern bak som hang litt. Skifta ledning fra kalippern til bremserøret, og det ble bra.. Husker ikke omd det var slangen eller kalippern sin feil.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Nye bremseslanger koster sikkert ikke all verdens, og såvidt meg bekjent er det originalslangene fra '85 som står på. Skader ikke å skifte... Intern lekkasje i bremsepumpa som bare har blitt større og større? Da ville jo nivået i tanken sunket? Det gjøre det iallefall ikke her... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Nei, om det er intern lekkasje synker ikke nivået, men det er altså lekkasje mellom de to kamrene inne i sylinderen. Blir heller dårlig med bremseeffekt da, selv om det ikke lekker noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by B1ack_Mi16 Nei, om det er intern lekkasje synker ikke nivået, men det er altså lekkasje mellom de to kamrene inne i sylinderen. Blir heller dårlig med bremseeffekt da, selv om det ikke lekker noe.... Ah, selvfølgelig! Sjønte ikke hva du mente før nå. Står 3-4 Type85 4-ringers biler hos huggerne her i Tromsø. Får hente hele sylinderarrangementet av en av de. Skal rapportere her igjen når det er noe å rapportere! :) Bilde av det jeg tror er delen jeg skal skifte: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg