Cabgrab Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Hei. Grattis med lappen da! :Djo takk, skal huske å holde lengre avstand! Nå som det regner, kansje jeg har en sjangs til at det er vekke til oppkjøringen (mandag) Har jo oppkjøring i Fyllingsdalen, å skal kjøre rundt om der, å i byen, så håper at jeg klarer det. Har ventet i 2mnd nå, i kø siden jeg strøk :( Hehe. Dette er da ni år siden da så har hatt lappen en stund. Hehe. Det kan se ut som snøen regner vekk til mandag ja, så dette går nok bra skal du se. :) Ja, alle starter og avslutter i Fyllingsdalen, men jeg var faktisk ikke innom bomringen en eneste gang. Kjørte Bjørgeveien mot Loddefjord og videre vestover mot Drotningsvik hvor jeg snudde og måtte rygge litt. Videre gikk turen innover mot sentrum på motorveien. Tok av mot Laksevåg og kjørte over Melkeplassen og ned i Fyllingsdalen igjen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikaas93 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Takk for alle svar. Bestod med glans :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveFjell Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Gratulerer! Passe på at du beholder den en stund også nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg