SierraCosworth350hk Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Noen som har tenkt seg der? Opplev noen av Skandinavias råeste biler! Få med deg BilExpo i mars, i Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Gjett om eg skal da...:D Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Jeg skal og, vær du sikker. Skal ha med digital kamera, skal se om jeg får tatt noen bilder. Håper det kommer mange råe biler. Har hørt noen rykter... Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Arenum hvor er det? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Det er i Bergen. En stor verkstedshall som hørte til et skipsverft som er bygget om til messe senter. Solheimsviken i Bergen. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 det blir helt rått.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Tradisjonen tro ble det arrangert Bilexpo i Arenum i helgen (20-21 mars 2004) og det var denne gangen med folkus på bedrifter og klubber. Av bedrifter dreide det seg hovedsaklig om de som driver med tuning, bilstereo og dekk/felg, og det var mye dyrt og fint å se av årets modeller. (Skal si jeg klødde etter å reise hjem og legge på sommerdekkene nå!) Artikkel her... Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg