Andreastu Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en 318 eller 316, men er veldig usikker på hvem av dem, har hørt fra andre at 316 har en dårlig motor som går i stykker fort. har også hørt mye dårlig om 318. hvem vil dere annbefale ? og er det med 316 sant ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 spørs jo helt hvordan modell du skal kjøpe det. ville uansett styrt unna 316. de er slappe i uansett 3 serie.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreastu Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Er ikke helt sikker, tenkte 93 eller noe. altså de eldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 idèelt 318 is, både 316 og 318 er noe slapt, 318 og 316 har samme motor, 200cm3 mindre i den ene, så feilene er vel stortsett de samme på begge. Men har de så dårlig rykte disse da? Forbehold om at jeg har generelt lite peil på BMW, så kan være noe feil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreastu Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 ja, okey. Nja, altså har hørt fra en del folk at BMW er noe dritt. Men har også hørt bra. Faren min er ihvertfall helt imot at jeg skal ha BMW. men det er fordi han tenker på at det er bakhjulsdrift + at han sier at 316 har en dårlig motor. men da tenker jeg ikke på hester, eller 1,6 eller 1,8. Men at det er en del feil med motoren. Har spurt flere som har BMW, og alle sier at de er fornøyd, at alt er bare bullshit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 i juni 94 kom det en ny motor i 318, altså en m43 motor og ikke m40, denne har kjededrift og ikke registerreim som har kort interval i de årmodellene under. jeg hadde min i 2,5 år og hadde ingen problemer med min 95 318 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreastu Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 aha, så da kan det være lurt og kjøpe 94 og oppover da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Det er vel ærlig talt mere problemer med sekserne meg bekjent. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreastu Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 åja, nei jeg vet ikke. er ihvertfall sykt keen på BMW :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Det er vel ærlig talt mere problemer med sekserne meg bekjent. har aldri vært prat om bmw sekser i denne tråden. ja jeg ville kjøpt en som var fra 94 og oppover om jeg skulle hatt meg e36 nå.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreastu Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 ja okey, har mest lyst på den egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg