ChristianDS3 Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Hei. Har akkurat kjøpt meg en DS3 som jeg lurer på om jeg skal montere 1000 metere på (helst xenon). Lurer litt på om det finnes en festeanordning som jeg bare kan klipse av og på lykte da jeg ikke vil ha lyktene på bilen til hverdags... har mest brukt for de på turer over fjellet til hytta. eller om det er mulig å montere inni grillen eller om dette vil bli for lavt? og det er noen som har noen tips til lykter og noen som monterer i Bergensområdet? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Er vel greit med kvalitetslykter. Da er det iallefall Hella og NBB å anbefalle. Eg veit ikkje om noke hurtigfeste. Men ei plate bsk skiltet vil vel kanskje fungere. Men da tar det litt tid å montere/demontere. Med litt størrelse på lyktene bør du da ha støttestag. Blir spennende å sjå om kva slags forslag andre kommer med. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianDS3 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Ja hadde tenkt meg noe hella eller lignene kvalitet. men vil ha en noen klips eller noe som ikke synes, så må det da være mulig å ha en hurtigkobling på kabler også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Kjøper du halogenlykter og monterer xenonkit på dei, so får du hurtigkoblinger med på kjøpet. Mine er utanfor grillen, men eg har aldri demontert dei. Er litt usikker korleis dette er når du kjøper original xenonlykter, men du får vel hurtigkoblinger her og viss ikkje ballasten er innebygd i lykta. Men er vel uansett ikkje vanskeligt å få tak i hurtigkoblinger til dette. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg