Ldesign Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Heisann. Har nettopp fått meg garasje og tenkte å ha ett lite vinterprosjekt. Har en ford mondeo som for å si det mildt, er veldig rusten. Hjulbuene er såpass rustet at jeg kan dra av store deler, samme med kanalene. Bilen er ganske spesiell for meg og jeg vil ikke vrake den :P Har noen av dere reparert rust som er såpass ille? Alt av tips tas imot med stor takk :) Tror det kan være en god mulighet for meg til å lære meg litt mer om bil da jeg også my skifte endel deler i forstillingen. Men tror det skal bli bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Skjær vekk og sveis inn nytt, eneste som får rust til å forsvinne. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg