mfgutten Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 hei jeg har en bmw 520i m50 motor e34 1991 mod da jeg kjørte i sta skulle snu begynnte ABS lampa i dashbordet å lyse da jeg stopper bilen og starter igjen etter 1-2 sek slokker lampa da jeg kjører hjemme her viker absen i 1 minutte kanskje så begynner absen å lyse selv om jeg ikke rører bremse pedalen kan det være fuktighet el vann på abs føleren det er snø på bilen og vann under bilen kan det være det el en gåens føler hvordan måler man seg fram til hvilket føler som evt er gåend med multimeter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Mål motstanden, den som skiller seg ut med høyere motstand er mest sannsynlig deff. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfgutten Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 skal jeg sette multimeteret på 2k,20k eller 200k ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Det spiller ingen rolle, men kan hende du får opp feil på den minste verdien, prøv den mellomste. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfgutten Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 har målt nå på begge ABS følera foran med multimeteret på den ene siden fikk jeg 9,24 og den andre siden var det 0,00 så da regner jeg med at den er gåend den som visste 0,00 så jeg skal bytte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Som regel er det motsatt, jo høyere motstand jo dårligere er den. Hvis ikke 0,00 står for "uendelig" på multimetret ditt så er det den med høyest verdi som er deffekt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg