_Audi_ Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Som overskriften sier :) Har ingen knapp i bilen, noen sikring jeg kan ta ut ? eller må jeg ta av stikket på abs styreenheten ? :wonder: Mvh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Ingen som har peil ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1966 Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 sikkert dumt spørsmål,men er du sikker på at det er antispinn på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmokey2k Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Raskeste måte jeg fant ut var å nappe ut en ABS-følerkontakt under baksetet. Løfter bare opp baksetet sïå vidt på ene siden, napper ut ledninga og smeller igjenn. Men OBS: da slutter antispinnen, antiskrensen OG ABSen og fungere!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Legg inn en bryter på sikringskretsen etter selve sikringen så har du en knapp :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg