EsHernes Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 Heihei folkens! Trenger litt hjelp med ryggelysbryteren.. Ryggelysene har ikke funket på en stund.. og jeg har skifta pærer og lignende men det var til ingen hjelp, så da lurer jeg på om det kan tyde på at ryggelysbryteren er ødelagt, eller at ledningene er slitt av. Noen som kan hjelpe og si hvor jeg kan finne den bryteren, er den inni bilen under mansjetten ved girstanga? Takker på forhånd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2011 Står midt oppå girkassen, se bilde. Om du ikke har lik bryter eller samme girkasse så er den plassert på omtrent samme sted. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Takker veldig mye for svar!:) Fant ut hva problemet var.. Ledningene var kappet rett av!:) Men takket for veldig bra svar!:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg