Gå til innhold

Supertyskstuk Audi90-tegning

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Originally posted by sutarts

Sku finni ut hvem som har tegnet den så skulle jeg fått`n til å tegne ett tegning av bilen min !

Er dette en tegning av en bil som finnes eller ?

Jess! Den finnes! Se bare her! Det er en ultrastrøken bil til begjær!

Send mail til webmasteren på siden, så finner du sikkert ut hvem som har tegnet den. ( http://www.audi-limits.de )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den så helt fjern ut med så sykt mye Toe-out bak...

altså biltegninger er stilige, men de skal fort overdrive elementer fra styling og da blir det lett litt for ekstremt, også tipper det over toppen og blir komisk...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

den så helt fjern ut med så sykt mye Toe-out bak...

altså biltegninger er stilige, men de skal fort overdrive elementer fra styling og da blir det lett litt for ekstremt, også tipper det over toppen og blir komisk...

Klart den er ekstrem! Den tar det beste fra tyskstuket, og overdriver det for at modsene skal komme bedre frem. Jeg synes den er brutalfet. Skulle gjerne kjørt den til daglig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Stuket er så innåt i helsikke rett at jeg får vondt inni meg! Det er så fantastisk "på kornet"! :D

audizeichung.jpg

Jeg er nesten helt enig! Jeg er tilhenger av dassrullstuk med hele meg(og det sier ikke lite;-)

Menne... hva er det med dessa tyskera og dessa hjullager-knekkerne på bakakslingen?! Åffer må bakfelgene(og dekka(Ja det kaller man hjul;-)) være bredere enn foran og attpåtil stikke så jævlig mere ut?! DET ER INGEN BAKHJULSTREKKER og ei heller en am-car!! Når det kommer en stusslig(?) Polo med 8x13"/10x13" for/bak eller en fullrigga Testarossa-Rieger Golf, Corrado, Kadett eller gud bedre med 9x15" foran og 11x15" bak, hvem tror vel at det plutselig ble en heftig RWD-bil?

Nei, jeg går for lik dim rundt hele + større ET for å jevne ut/fylle ut buene skikkelig. Men noe mere ser bare teit ut. FWD er FeilWD og da trenger man ikke Top Fuel bakdekk!

EDIT: retta en skrivefeil 'Nei, jeg går >for< lik ... *flau*

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TurboPolo: Hmmm, følte meg litt truffet nå gitt..

Ja det var deg spesielt jeg tenkte på! Var ultramegapersonlig ment! :-D

Neida, men åssen dim ruller du påa?Selv har jeg 8x15" ET30 VA og ET20 HA med 195/50R15(gjerrigste dekkdim. ;-) som fyller perfekt bak, og litt mer enn perfekt foran...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Ja det var deg spesielt jeg tenkte på! Var ultramegapersonlig ment! :-D

Neida, men åssen dim ruller du påa?Selv har jeg 8x15" ET30 VA og ET20 HA med 195/50R15(gjerrigste dekkdim. ;-) som fyller perfekt bak, og litt mer enn perfekt foran...

8/9*13 med 175/50 forran og 195/45 bak.. fint som snus:D :D :D :D :D

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider