Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Stuket er så innåt i helsikke rett at jeg får vondt inni meg! Det er så fantastisk "på kornet"! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 hehe...rå tegning :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Kjemperå! Synd at det ikke er mitt verk. Fant den på en eller annen Audi type81/85 fanside. Type85 sedan kan jo bli kjempefin med litt arbeid (les: brutalsenking, lakking og 8*15 ET 5)! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Sku finni ut hvem som har tegnet den så skulle jeg fått`n til å tegne ett tegning av bilen min ! Er dette en tegning av en bil som finnes eller ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by sutarts Sku finni ut hvem som har tegnet den så skulle jeg fått`n til å tegne ett tegning av bilen min ! Er dette en tegning av en bil som finnes eller ? Jess! Den finnes! Se bare her! Det er en ultrastrøken bil til begjær! Send mail til webmasteren på siden, så finner du sikkert ut hvem som har tegnet den. ( http://www.audi-limits.de ) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 takk, det skal jeg gjøre ! Håper typen kan tegne gratis for meg :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 den så helt fjern ut med så sykt mye Toe-out bak... altså biltegninger er stilige, men de skal fort overdrive elementer fra styling og da blir det lett litt for ekstremt, også tipper det over toppen og blir komisk... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Pudding den så helt fjern ut med så sykt mye Toe-out bak... altså biltegninger er stilige, men de skal fort overdrive elementer fra styling og da blir det lett litt for ekstremt, også tipper det over toppen og blir komisk... Klart den er ekstrem! Den tar det beste fra tyskstuket, og overdriver det for at modsene skal komme bedre frem. Jeg synes den er brutalfet. Skulle gjerne kjørt den til daglig... :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Stuket er så innåt i helsikke rett at jeg får vondt inni meg! Det er så fantastisk "på kornet"! :D Jeg er nesten helt enig! Jeg er tilhenger av dassrullstuk med hele meg(og det sier ikke lite;-) Menne... hva er det med dessa tyskera og dessa hjullager-knekkerne på bakakslingen?! Åffer må bakfelgene(og dekka(Ja det kaller man hjul;-)) være bredere enn foran og attpåtil stikke så jævlig mere ut?! DET ER INGEN BAKHJULSTREKKER og ei heller en am-car!! Når det kommer en stusslig(?) Polo med 8x13"/10x13" for/bak eller en fullrigga Testarossa-Rieger Golf, Corrado, Kadett eller gud bedre med 9x15" foran og 11x15" bak, hvem tror vel at det plutselig ble en heftig RWD-bil? Nei, jeg går for lik dim rundt hele + større ET for å jevne ut/fylle ut buene skikkelig. Men noe mere ser bare teit ut. FWD er FeilWD og da trenger man ikke Top Fuel bakdekk! EDIT: retta en skrivefeil 'Nei, jeg går >for< lik ... *flau* Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Polo med 8x13"/10x13" for/bak Hmmm, følte meg litt truffet nå gitt.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 TurboPolo: Hmmm, følte meg litt truffet nå gitt.. Ja det var deg spesielt jeg tenkte på! Var ultramegapersonlig ment! :-D Neida, men åssen dim ruller du påa?Selv har jeg 8x15" ET30 VA og ET20 HA med 195/50R15(gjerrigste dekkdim. ;-) som fyller perfekt bak, og litt mer enn perfekt foran... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 fikk beskjed av skody om å legge opp deta ps modda bildet.. spør ham hvorfor,. jeg aner ikke.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Skody Ja det var deg spesielt jeg tenkte på! Var ultramegapersonlig ment! :-D Neida, men åssen dim ruller du påa?Selv har jeg 8x15" ET30 VA og ET20 HA med 195/50R15(gjerrigste dekkdim. ;-) som fyller perfekt bak, og litt mer enn perfekt foran... 8/9*13 med 175/50 forran og 195/45 bak.. fint som snus:D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by TurboPolo 8/9*13 med 175/50 forran og 195/45 bak.. fint som snus:D :D :D :D :D Få se noen bilder da! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Ulik felgbredde foran og bak er jo en selvfølge. 8x14 og 9x14 for min del. Geil! Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg