TurboPolo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 litt tilsmussa bilde.. :D Ser egentlig ikke hvor bredt det er heller, men ligner mer på en leopard tanks bakfra! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by TurboPolo litt tilsmussa bilde.. :D Ser egentlig ikke hvor bredt det er heller, men ligner mer på en leopard tanks bakfra! Hoi! Blir dette godkjent da? Ser jo ut som halve felgen er utenfor skjermkanten? :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by TurboPolo litt tilsmussa bilde.. :D Ser egentlig ikke hvor bredt det er heller, men ligner mer på en leopard tanks bakfra! hoho.. den bilen knipsa jeg MASSE bilder av når ejg så den :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 sier bare http://www.rieger-tuning.de -> modellshow -> VW -> Lupo/Polo/Golf1/2 jeg :-D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Skody sier bare http://www.rieger-tuning.de -> modellshow -> VW -> Lupo/Polo/Golf1/2 jeg :-D Sweet. Får nesten lyst på småbil, jeg... :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg