Danniiel Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 (endret) Har tenkt lenge pådette, Er det noen som vil dele oppsett til biler? Som drifting? hvilket oppsett er best ? om du tenker på og få den ganske lav, men få til og drifte. Og hva er best nor du har 4x4? Kom med mange oppsett, skriv hva det passer best til. Og så kanskje noen tips til nybegyndere nor det gjelder og lage til "lakk, reklame" osv til biler? - Danniiel Endret Desember 11, 2011 av Danniiel Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Hvorfor i allverden bruker du ikke den eksisterende forza 4 tråden?? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Hadde tenk att dette skulle være en tråd med mest oppsett, noe jeg ikke fant på de andre trådene. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Emnetittelen sier jo veldig mye om dét... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Emnetittelen sier jo veldig mye om dét... ;) Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 setup er så inviduelt at du bør heller sette deg ned noen timer å forske ut litt Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 setup er så inviduelt at du bør heller sette deg ned noen timer å forske ut litt Helt enig ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Ja for all del, men er litt greit med litt tips og da ? :) må ikke dere vær så negative.. Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hvis du har iphone så finnes det en app som finner oppsett til drifting;) Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 siden ingen gidder dele med deg så kan jeg dele basicen som jeg bruker..må ofte fintunest littegrann. Drift : dekktrykk 2,2-2,4 forran 2,0 bak understell. 2,5 negativ camber forran 1,5 negativ bak +0,2 toe eller ka det heter bak. stabstag justerer jeg som regel bare en del mykere bak enn forran. dempere og fjerer rører jeg ikke 65 55 på diffen bak.. grip rwd : 1,9-2,0 i dekktrykk forran og bak -0,7 negativ camber forran. -0,6 negativ bak kjører også her med en del slapper stabilisator bak gjerne myk opp bilen pittelitt på dempere og fjerer. 48% bremsekraft forran 25 25 på diffen dette er bare basic..påberegn deg å finjustere pittelitt. nå spør sikkert hvorfor jeg gjør det og det..svare er enkelt..funker for meg :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg