invn94 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 heisann. må sveise litt i gulvet på min 145 og lurer på om der er noe poeng å beholde drenerings hullene eller bare sveise en plate over..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 heisann. må sveise litt i gulvet på min 145 og lurer på om der er noe poeng å beholde drenerings hullene eller bare sveise en plate over..? Dei er jo greie å ha berre sveis over dei og borr et nytt hull :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invn94 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 (endret) kommer det ikke vann opp i bilen vis jeg bare borrer et hull rett ut..? Endret Desember 11, 2011 av invn94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg