bellduck Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 (endret) Hei! Ser Biltema har fått inn noen kjekke PVC-slanger. Står disse er til luftfilter, uten at jeg vet på hvilken måte, men lurer på om det er en idé å bruke disse på kjølesystemet? Tenker da på de små slangene som går til og fra reservoiret. Står at de tåler maks 100 grader, så det høres jo litt risky ut.. Noen som har formeninger? :) -bellduck EDIT: Link til de jeg mener Endret Desember 11, 2011 av bellduck Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Absolutt alt de selger av slanger (gummidetaljer) på Biltema er ubrukelig. De morkner og sprekker etter noen få måneder, bensinslangene deres burde vært forbudt å selge! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Haha, ja kan vel også tenkes til den prisen! :) Men vet du hvor jeg kan få tak i noe lignende, helst gule, til overkommelig pris? :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Du finner mye silikonslanger på ebay, da til svært varierende pris, men får da noe som holder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg