audaa4 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Hallo godtfolk :) Jeg har gått til innkjøp av en Auda A4, og da kommer det en del spm :p Har prøvd å google en del, og sett her på forumet når det kommer til å bytte lykter på bilen, men det nærmeste jeg kom var bare til B6.. Ønsker også å montere horelys i alle lampene som er inne i bilen, men veldig usikker på hva slags pærer jeg må kjøpe til dette. Håper noen kan hjelpe meg litt med dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Om du bruker horelys som søkeord så er det ikke rart du ikke får noen treff. Ta ut de pærene du vil skifte og du ser hvilken type pære du trenger (hva i allverden skal du med dette). Havner i kategorien fjortisaktig som dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 auda a4 faktisk^^ ikke hørt om auda før! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audaa4 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Bruker ikke "horelys" som søkeord :p Men har litt lyst at det skal stå i stil med interiørlyset som er i bilen. Men er det noen som kan hjelpe meg med å finne ett "kart" over hvilke type pærer det sitter i A4en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Ser ikke helt hva du skal med dette når du kun trenger de for innvendig belysning. Pæretype 3, N0177234, 12V/10W Pæretype 4, N90034901, 12V/5W Pæretype 11, N 0177532 (W5W), 12V/5W Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audaa4 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Mange takk :) Har du en fin guide på hvordan jeg skal bytte lyktene mine også? Så i FAQen som lå her på forumet, men ved lyktebytte var det bare til B6.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Bytte til facelift-lyktene du tenker på da? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 (endret) Er flere tråder ang. dette ,her er en for montering. http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/5661-hvordan-fikse-99-hovedlykter-pa-eldre-a4.html#post58986 Ligger også i FAQ'en for B5... http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/151002-faq-og-guider.html Samt kopling av facelift-lykter. Endret Desember 12, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audaa4 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Sett de, men sliter veldig med å klare å finne en "guide" der det står hvordan jeg skal gå frem for å få ut disse lyktene. Har en liten følelse at jeg er nødt til å ha av fangeren for å komme til en eller to skruer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Stemmer nok det ja ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Sett de, men sliter veldig med å klare å finne en "guide" der det står hvordan jeg skal gå frem for å få ut disse lyktene.Har en liten følelse at jeg er nødt til å ha av fangeren for å komme til en eller to skruer... men fangern er ikke så veldig vanskelig å få av og om du kjøper en haynes bok så står det godt forklart hvordan dette gjøres;) Om du skrur litt selv ellers også så vil du garantert ikke angre på at du kjøpte den. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audaa4 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Kjøpte meg den boka, stod mye kjekt der :) Fangeren så ikke ut som det største problemet å få av, men syns det er litt kjedelig at jeg kanskje må av med den for å komme til en eller to skruer... fikk denne linken av Sandmo, men ikke fått rotet meg til å få ut lyktene enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg