xantia- Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Jeg har en 97 mod xantia td som ikke vil heve seg bak, jeg har ingen lekkasje og det er nye "dempere/fjærer" på begge sider bak. nivået på oljen er bra. har prøvd meg gjennom alle instillingene en rekke ganger og prøvd å løfte bak med jekk i tilfelle det skulle være snakk om noe tregheter. men noe sier meg at dette ikke er ett ukjent problem for garva citroen innehavere, er forøvrig grise fornøyd med bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Det er en plast arm under bak som regulerer nivået. denne ahr en tendens til å knekke har jeg hørt. lett å bytte skal den være å. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emykm Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Hei. Jeg har en 99 mod. som fikk problemer med å heve / senke seg når det var frost. Det viste seg at høyderegulatorene var problemet. Sannsynligvis var det samlet seg vann i dem. Jeg skiftet begge høyderegulatorene og har etter dette ikke hatt dette problemet. Høyderegulatorene er lett å skifte. Utfordringen er å finjustere regulatoren etter montering. Med tålmodighet går det bra. En må prøve og feile en del ganger: 1) justere 2) starte motoren og prøve å heve/senke og vurdere. Gjenta punkt 1) og 2) inntil innstillingen er. NB. Små justeringsmarginer. Endret Januar 10, 2012 av emykm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy26 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Når plastarmen ryker går den opp i toppstilling bak og blir stiv. Er du sikker på at du fikk riktige kuler når du byttet kuler? Det er en dullion forskjellige. Siter 08 Alfa Romeo Brera 98 Citroen Xantia 3.0 Activa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg