Gå til innhold

Se forskjell på 305 og 350..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Amcar har jo krefter gjennom hele trutallsregisteret, det har mye å si for hvor fort det går. Transamen min har orginalt (400cid) 180HK ved 3000rpm, maks dreimoment oppnås ved rundt 2500rpm og er 350ib/f. Den skal gjøre 0-100 på 7,5sec, det er det ikke mange japser som klarer, spesielt ikke viss de veier 1700kg lol .Dreimoment er en fin ting :)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

har du supra??? har du noen gang testet den mot eldre amcars?

Eg nei.. Har Monte Carlo SS jeg.. skulle ha en 305HO på 180 hester, men jeg synes den går litt for fort til kun ha effektanlegg som modifikasjon.. Har tenkt tanken på 350, evt at det er en trim kam eller noe i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul..hehe.. men jeg stemmer no heller på amerika enn japan selvom :D hehe

men..smak og behag det ;)

greit nok at japse biler er billigere,midre og lettere.. men jeg ville no heller sitte i et 2 tonns flak av en amcar enn en lite 800kgs ris koker i sølv papir om det først skulle smelle!!

bare å se på min bil det.. honda.. halve snuten ble jo føkka når jeg traff autoværnet i knappe 10-15 km/h..sikkert mindre oxo..

robert har vært bort med både ræven og snuten på bilen sin.. han trenger bare å lakke opp litt.. hehe!!

amerika lager biler som tåler en støyt.. mens japsene lager biler som er lette og kjappe..men som igjen ikke tåler all verden..

vel...det var da min mening..hehe

ps: sorry off topicen robert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

greit nok at japse biler er billigere,midre og lettere.. men jeg ville no heller sitte i et 2 tonns flak av en amcar enn en lite 800kgs ris koker i sølv papir om det først skulle smelle!!

Haha, Amcarfolkets siste knuser-argument, som skal fjerne enhver tvil om at Amcars er BEST: passiv sikkerhet. Jeg vil heller daue i en Japansk bil enn å bli sett i en Amcar...

Satt på verdens spisseste spiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider