speedboy2 Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Hei! Jeg har en Mercedes E230 1989 modell som dele bil men det er masse deler på den jeg ikke har bruk for og ønsker å selge! Det jeg vil selge er: 1 stk, Panser som er helt og fint, uten noen betydelige rusk skader eller merker, det er 1994 modell panser fordi bilen har vært elg påkjørt. Frontlykter, uten skader. de er også i 1994 mod, så det har jo den nye "faceliften" Sotede baklyter som egentlig tilhører en original Mercedes E500, helt uten skader Hele bagasje luken, 1989 mod, uten betydelige rustskader eller merker Originale Mercedes innstigningsliter i blank krom med mercedes benz skrift, veldig fine! Spørsmålet mitt er, hvor mye skal jeg ta for alt dette ?? Jeg har INGEN anelse! :wonder: Fint om noen kunne hjulpet meg med å prise dette for meg.. hehe! Det er ikke lett når dere ikke får sett hvordan delene egentlig er, men kanskje noen av dere vet mere om priser enn meg? Alle delene er veldigfine og i kjempe brukbar stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnAdrian Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Er dette til S124? Kan gi deg 300 kr for baklyktene i så fall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Baklyktene fra en E500 passer ikke på stasjonsvogn... (Bilen på bildet er stasjonsvogn) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg