Bilskalle Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Er det noen problemer ved å bare kappe stanga, for å få en kort "sportsstang"? har lyst til å gjøre men ikke vis det byr på problemer... noen som vet, eller har prøvd? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deluxe1300 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 koster ikke all verden for et quick shift kit fra f.eks raldes.co.uk som gir litt kortere gearstangbevegelse. Blir selvsagt litt tyngre å bevege den pga kortere "vektstang" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 kan du gi meg en webside til en norsk forhandler som selger dette? gidder ikke kåle med å bestille fra "over there". Men tilbake til det jeg egentlig lurte på... noen som vet? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Sitat Originally posted by Krissa Er det noen problemer ved å bare kappe stanga, for å få en kort "sportsstang"? har lyst til å gjøre men ikke vis det byr på problemer... noen som vet, eller har prøvd? Det er absolutt ingen problemer å bare kutte ned på lengden på girstangen....bare bedre giring... Har gjort dette på bilen min pluss til et par kompiser og har bare positive erfaringer med det... Men har du giring med sånn "spak" på girstangen for å sette i revers tror jeg ikke du kan kappe girstangen selv Mvh. Kim Henriksen onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Ser du har Sierra så du kan nok bare kappe girstanga ja :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Sitat Originally posted by Excaliburz Det er absolutt ingen problemer å bare kutte ned på lengden på girstangen....bare bedre giring... Har gjort dette på bilen min pluss til et par kompiser og har bare positive erfaringer med det... Men har du giring med sånn "spak" på girstangen for å sette i revers tror jeg ikke du kan kappe girstangen selv Mvh. Kim Henriksen onfiredevi Og det er vinkelsliper dere bruker eller? går med baufil eller noe? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Sitat Originally posted by Krissa Og det er vinkelsliper dere bruker eller? går med baufil eller noe? Du bruker d du synes selv er lettest men jeg bruker alltid bare vanlig baufilsag ja....men pass på å slipe ned kantene som blir med ei fil etterpå da....kuttet meg skikkelig på kantene når jeg gjorde det på min bil jeg i allefall... Husk også å gjenge opp hvis du skal bruke original girkule etterpå å, da det er gjenger på den.....men skal du ikke bruke den trenger du ikke å gjenge opp. Mvh. Kim Henriksen onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg