Gå til innhold

kappe girstanga

Bilskalle

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by Krissa

Er det noen problemer ved å bare kappe stanga, for å få en kort "sportsstang"? har lyst til å gjøre men ikke vis det byr på problemer...

noen som vet, eller har prøvd?

Det er absolutt ingen problemer å bare kutte ned på lengden på girstangen....bare bedre giring...

Har gjort dette på bilen min pluss til et par kompiser og har bare positive erfaringer med det...

Men har du giring med sånn "spak" på girstangen for å sette i revers tror jeg ikke du kan kappe girstangen selv

Mvh. Kim Henriksen

onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Excaliburz

Det er absolutt ingen problemer å bare kutte ned på lengden på girstangen....bare bedre giring...

Har gjort dette på bilen min pluss til et par kompiser og har bare positive erfaringer med det...

Men har du giring med sånn "spak" på girstangen for å sette i revers tror jeg ikke du kan kappe girstangen selv

Mvh. Kim Henriksen

onfiredevi

Og det er vinkelsliper dere bruker eller? går med baufil eller noe?

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Krissa

Og det er vinkelsliper dere bruker eller? går med baufil eller noe?

Du bruker d du synes selv er lettest men jeg bruker alltid bare vanlig baufilsag ja....men pass på å slipe ned kantene som blir med ei fil etterpå da....kuttet meg skikkelig på kantene når jeg gjorde det på min bil jeg i allefall...

Husk også å gjenge opp hvis du skal bruke original girkule etterpå å, da det er gjenger på den.....men skal du ikke bruke den trenger du ikke å gjenge opp.

Mvh. Kim Henriksen

onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider