Gå til innhold

Instrumentprosjekt

Ranger emnet

zckumling

Anbefalte innlegg

Har nå tatt steget å kjøpt meg instrument med turteller..

fant Jeb sine hvite instrumentskiver, modifiserte dem litt, og printa dem ut på fotopapir og klaska på..

Har enda ikke fått til å printe ut speedometerskiva i riktig størrelse..

image0132.jpg

Mobilfoto

nålene skal lakkeres røde og har tatt i bruk blå pærehetter på instrumentlysene..

Har prøvd å printe ut speedoen i paint, men det går liksom ikke.. noen som har det i rett størrelse så jeg kan sette inn instrumentet!?

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ta av den,med mindre du skal scanne inn speedoen din da.Jeg tok den av på det gammle speedometeret mitt og den går ikke på igjen. Er knekt av,selv om jeg dro rett opp.

På det nye speedometeret mitt skjærte jeg bare et lite hull i folien der den skal være.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lekende lett å lage hvite skiver på pc'en og legge de på.

er ikke hjemme nå, men kan sikkert få ordna en i rett size som ikke er helt uskarp.

grunnen til at jeg skal ta av den gamle skiva er fordi jeg skal ha skruene på utsiden av skiva for å ikke lage ujevnheter...

jeg brukte 200 skiva da det gamle instrumentet bare går til 200.

for å ikke få feilvisning

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at det er en omstendelig operasjon å komme til..

Har byttet ut orginalbelysningen med 2 små neonlysrør som styres av egen bryter på siden av dashbordet! Jævlig stilig.. Blå lysende bryter, neon blått i dashbordet (som gjør tallene ekstremt lesbar når det er mørkt) og blått neon i cd spilleren. Ikke harry, bare fint!

Men det jeg lurer på: Er det bare å bytte speedometerklokke når den viser så feil, eller kan det være vaieren (siden den lager slik lyd..)

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider