Gå til innhold

R-Sport Setetrekk

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

ja.. jeg siklet på en rusten 164 med STRØKENT R-SPORT interiør! røde seter.. bilen var metallic-blod-rød.

han har sveiset igjen bakerste sideruter, etc.

han ville ikke selge bilen, siden det var den første bilen hans (for sikkert 30 år siden elns)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Du som kjøpte trekka av Kenneth?

Skulle akkurat spørre om det samme.. Kjente igjen de skulderputene... :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :) men snakka med en entusiast tidligere idag som har vinni flere priser for 240'en sin..

han sa at r-sport nesten ikke var å fåtaki lenger. men at de hette bare sport.. noen som har peiling på hvor mye det koster?. han huska ikke helt

var så bra.. han sa til meg.. "jasså har du hvert å sett på bilen min nå eller?",,, jess, den er så strøken den. "ja jeg så siklemerkene dine på taket ja"... hehehe..ja vi kan jo bytte. :D "hahahaha du kan jo drømme"

hehe :) han har litt peil på 240 han også faktisk :P hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da får du vel ikke til 5 personer?

Er jo litt mer stil å ha orginalt volvo r-sport trekk enn å ha noen sparco stoler?

Veit om en som har sveiset skinner til å ha 2 kaptein stoler fra en gammel van i 240`n sin... :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ... så jævlig stygt :) for tror ikke jeg får lov av far til å gjøre så mye på bilen min nå :P den er i så bra stand osv..

så veit ikke om jeg skal fyre igang en prosjektbil :) hehe prøvd å fått tak i et chassis som ikke var så sinnsykt med rust på :P og sveisa litt, lakkert opp og fiksa alt så det ble bra..

eneste problemet er penger :) hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider