Mad Silence Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 Heisann! Tenkte litt på hvor svette Staten er MTP godkjenning av custom bygging!=) Har tenkt å bygge om Civicen min noe veldig.! Inspirasjonen kommer fra denne karen: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=81&highlight=civic+pioneer Men så er det spørsmålet.! Kan man gjøre såpass mye med bilen og få den godkjent? F.eks fjerne bakseter, endre hele dashbordet. og f.eks bytte ut/kappe ut hjulbuene bak og erstatte de med glassfiber hjulbuer???=)=)=)=) Hva er lov og hva er ikke lov?=) Bærende konstruksjon er jo greit nok=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettmeg99 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Håper noen har et godt svar på dette, for jeg lurer på det samme selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet April 1, 2014 Rapporter Share Skrevet April 1, 2014 Hei, ser dette er en gammel tråd, men tilfelle det er til hjelp, eventuelt for andre som måtte lese. Såpass jeg vet om så kan du bygge om bilen etter ønske. Men det du gjør må jo kunne bli godkjent, Har du en bevarings verdig merket motorvogn så kan du til de grader glemme dette. Eller så står du fritt frem med gangske mange ting. Og skjære i hjulbuene ville jeg ringt til vegvesenet og snakkt med de. Når det gjelder dash-bord så er jo det viktigste att det henger fast og ser heilt og rydding ut. Igjen kan det være lurt og snakke med vegvesenet hva du bør tenke på når du gjør dette. Men fjærning av bekseter så kommer det litt an på hvilken type bil du har. Har selv fjærnet baksetene og bygget custom i min veteran som er bevarings verdig de sa sånt sett ingenting her annet at alt av ledninger og lednings nett skal være rydding. Det bær også være lett og åpne til en vis grad itelfelle kontrol. Blir du stoppet av politi som har ransakelse ordre drar de ut alt av bilen din. Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg