netrom1970 Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Virker ikke på noen nivåer!! Er det noen som har skiftet motor i vifta? Vet ikke hvor den sitter engang! (under dashbord) Noen sier at den pleier å virke på ett nivå nå det er motstanden, men min virker ikke i det heletatt! Kan det være bryteren? Fins det noe "sprengskisse" av varmeapparatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom1970 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Hallo der ute! Dugger ned! (og fryser litt) hehe HJELP!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom1970 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Venter å venter! Ja dette går ikke fort! Glad det snart er vår i luften jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Er det en Transit fra 1953 eller 2012 det gjelder? ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Denne har jeg oversett, men litt mere opplysninger er nok greit ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom1970 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Det er en 1986 mod 2,5 turbodiesel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Da er jeg usikker på hvor den er Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom1970 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Var på "Kverneland bil" (Steinkjer) og fikk skisser over varmeapparatet! Den viser at vifta sitter øverst på "varmekassa" på Venstre side (ikke langt fra frotruta) Har hørt at den er "vanskelig" å ta ut. Er det noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Det er som på litt nyere altså. Men de har annerledes dashbord. Ut med hanskerom er vel en grei start Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg