Gå til innhold

Det beste bil-stereo merket?

Ranger emnet

Kången

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ville jeg helt klart bygget kasse med elementene pekende bakover, og som passer under hatthylla. Hatthylla lar du være urørt, og konsentrerer deg om et godt frontsett, og en skikkelig montering av dette, så skal du se at det blir bra og fin lyd i bilen din.

Overgangene du måtte trenge finner du her: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_531

Kjøper du en slik i tillegg: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_414/products_id/1803 så kan du montere inn tang band 6" bass og 4" fulltone, og kjøre dette aktivt med en 4 kanals forsterker, og da vil du få noe som virkelig trøkker å spiller fint OG høyt, garantert. Dette sammen med et par DD 12" vil være helt konge i din bil, og du vil få noe som kompisene dine kan se langt etter. Dette er noe du til og med kan stille i en SQ konkurranse med hvis du får rette personen til å justere inn alt for deg ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill høre litt om hva folk mener er det beste bil-stereo merket? Evt hvem er best på sub hvem er best på forsterker osv?

Jeg personlig har hørt og sett veldig mye rart og har endt opp med Ground-zero og Rockford Fosgate som de 2 beste, og cadence like etter, hva er deres meninger?

Fortell hvorfor dere mener det, om dere har noen bra eller dårlig erfaringer med merkene!

Skal montere noe skikkelig tøft noe i bilen min snart, så er veldig fint med litt innspill fra andre også =)

Hvor langt er ett tau?? Finns lika mange svar der som det er mennsker man spør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha bassere bakover er sån "nesten" et fasit svar i en sånn bil.

høytaleere bak skal du ikke ha, da ørene dine e lagd for og høre lyd forfra best, du står vel ikke med ryggen til en konsert ;)

en ting som cossie pleier og glemme om de tang band'ene er at du må jobbe en del med kasse til 6" bassen, da denne vil ha en kasse og ikke bare monteres i døra, så en del mer jobb der. tang band får du virkelig lyd for pengene og litt til, men mye jobb for og få det til, selv synes jeg de blir litt tamme i toppen, men ellers helt gull, men hvis du skal legge inn en del penger i det så ville jeg kjøpt noe annet, eller kombinere noe.

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig så langt men mye mer som skal til enn bare det ;) husk demping, dette er viktig! elementer i dør må forankres godt i selve døra ikke dørtrekk, og må få døra så tett som mulig. + MYE mer ting

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider