SlettOe Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Alt lys på bilen kutta tvert når jeg var ute å kjørte, bare parklysa som virka som normalt. Fjernlys virka når jeg holdt inne hendelen men hodt seg ikke på. Instrumentbelysning blinker innimellom når jeg prøver å skru på fjernlys. Kan det være reléet som har tatt kvelden siden alle lys fungerer bare at de ikke holder seg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Er gjerne kontaktsettet i selve bryteren som er defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soulberg Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Hatt samme greia. Da var det selve bryteren som var gåen. Fant en hos huggern som fiksa den saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg