royconny Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Hei Vil heve lydopplevelsen i min Mitsubishi Space Star MPV da alt annet med denne bilen er trøtt og kjedelig. Siden vi har en 13åring i hus og en far som har rimelig lik musikksmak så vil vi ha et lite anlegg med noen subber osv til å ta seg av litt metal og dubstep osv... Jeg blir trolig å kjøpe Soundstream Lil`Wonder II LW 1.350 og LW 4.580 brukt til å drive det hele. Trenger da to frontsett og to subber (eller en). Jeg har liggende 2stk 8" RF Punch stage 2 som er en del år etter hvert... Tenkte kansje gå opp til 10 eller 12" elementer.... Budsjettet for subber er vel max 2000kr... Så spørs det om det lønner seg med en sub til to lapper kontra to subber til samme pris? Ser for meg å handle brukt vel og merke så nypris kan man vel kansje dobble ca? Tar gjerne imot tips om frontsett som er å anbefale i budsjettklassen? Jeg ser for meg jeg skal få mye god lyd for 5-6000kr så lenge jeg handler brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg