LupoB0Y Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Hepp. Stripe øverst i frontrute.. I samme farge som bilen, eller sort.. Hva slags holdninger finnes det der ute om dette? Er dette harry? stygt? godtatt? Med eller uten skrift.. hva syns folket? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Syns stripe i frontruta er kult jeg! :D Helst i samme farge som bilen og uten noe skrift! Det er min mening da... Hadde stripe i frontruta på min forrige bil.. syns det blir kult jeg.. Om det er harry? Nei ikke på din bil..men om man får rutesenk på en Gammel opel ascona b så ja da syns jeg det er harry... hehe.. er jeg rar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Tenkte ikke spesiellt på min bil nå.. mer generellt.. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by LupoB0Y Hepp. Stripe øverst i frontrute.. I samme farge som bilen, eller sort.. Hva slags holdninger finnes det der ute om dette? Er dette harry? stygt? godtatt? Med eller uten skrift.. hva syns folket? Litt småharry kanskje? Men jeg har lyst på en selv! Rød bil, rød stripe med NoFear merke. Skrift burde du være litt selektiv med. "Lupo 1.0 50hk" passer seg liksom ikke... ;) For å holde seg på den lovlige siden må ikke stripen være høyere enn 10cm, men det er jo minimalt. Hvis du blir stoppet med for stor stripe får du bare beskjed om å rive den av på stedet. På en annen side bør den heller ikke dekke halve frontruta... ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Jeg synes ikke noe om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 harry... og sorry famir, men "no fear" er VIRKELIG oppbrukt du... Skjønner ikke vitsen jeg.. ser ut som om bilen får like rundt tak som en boble.. eller sånn takhevning som enkelte varebiler har.. trodde poenget var lav profil jeg.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 helt enig med henningl... jeg synes det er harry.. alt for mange skikkelig råne biler som har det.. men på rallybiler da er det kult, men det er fordi det er praktisk og de bruker det til noe... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Jeg skal ha på sotfilm-stripe på innsiden på min.. Har hatt det i de to forrige bilene mine, og synes det er nogenlunde diskrèt, i forhold til å ha NO FEAR over hele frontruta! :D Sprry famir, men det er min mening. Det synes jeg er harry.. Kjekt med solfilm, spesielt når du legger den på innsiden, slik at viskeren får fungere som normalt! ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 men dersom jeg absolutt skulle sånn stripe så skulle det på denne stripen stått følgende(med omvendt skrift) : "MOVE OVER!! " eller "Fløtt deg, din sinke!!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 hvorfor er det harry på en gatebil og ikke på en racerbil....merkelig...det er jo av praktiske årsaker. men du får fyken på eu-kontroll med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 jeg syns det er pent med en svart eller sota kant øverst, men No fear og sånt er bare vanvittig fjortis... noen biler kler oxo å ha en sånn stripe, f.eks Bora... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Slapp av nå, gutter... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by famir Slapp av nå, gutter... :D hahahaha, det mest latterlige jeg har sett på lenge! må tas av hver gang du skal på kontroll!! men du drar sikkert jenter fra 15 og nedover med den da, hvis det er det som er formålet er det jo bare å kline på!! lol lol :roll: :roll: lol lol :roll: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by Essex hahahaha, det mest latterlige jeg har sett på lenge! må tas av hver gang du skal på kontroll!! men du drar sikkert jenter fra 15 og nedover med den da, hvis det er det som er formålet er det jo bare å kline på!! lol lol :roll: :roll: lol lol :roll: :roll: Var jo bare ment som å disse dere litt! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by famir Var jo bare ment som å disse dere litt! ;) når du sier du har tenkt til å gjøre det, blir det ikke morsomt når du legger ut sånn bilde :);):) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg