Gå til innhold

Stripe i frontrute

Ranger emnet

LupoB0Y

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MIN mening,er at det pent med "toppstripe" dersom den er i bilens farge,og UTEN tekst.... ;) og,hvis du på død og liv skal ha tekst,så skriv for guds skyld ikke "VW Motorsport Ultra Max POWER" eller noe i den dur.... ;)

hadde det på golf'en min... den var akkurat passe brei,etter min smak...var 15cm midt på,såvidt jeg husker..

dessuten er det "bare" 800,- i forelegg for å kjøre "uten tilstrekkelig utsyn" ifølge noen forskrifter som jeg _tror_ ble lagt ut på forumet her for en stund siden (i pdf-format).. og,800kr er det jo verdt,en gang i ny og ne....;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

dessuten er det "bare" 800,- i forelegg for å kjøre "uten tilstrekkelig utsyn" ifølge noen forskrifter som jeg _tror_ ble lagt ut på forumet her for en stund siden (i pdf-format).. og,800kr er det jo verdt,en gang i ny og ne....;)

Om det regnes under samme lest som f.eks. kjøring med is på ruta, kan du miste lappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stort sett beskjed om at du skal ta av stripen mens biltilsynet er der... Ellers så vil de gi dg mangellapp. Og da vil jeg heller ha det. Er billigere å ha et ekstrasett med sideruter foran el å sote opp igjen... Men for andre er d jo bedre å ta av stripa og kjøpe ny, gjorde d på forrige bil for å få eu-godkjent den.

Bilen min har sota alle ruter unntatt foran, der er d solfilm som dekker ca 55% av ruta og film i bilens farge ca 40 %. HAr selv syntes at d er er harry m så stor stripe men så d på bilen min og likte det. Alt var sånn når j kjøpte den unntatt at d var skrift der som j har tatt bort. Kommer nok ik til å ha d helt likt om j må ta det av. Lurer litt på hva de sier når j blir stoppa, har hatt den i snart 2 mnd men er lite ute å kjører på dagtid så har unngått å blitt stoppa enda....:D

post-944-13804850384144_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider