Danna Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Essex: du hinter til BoraBora sin Bora :D ca 55% eller no er vel dekket på den...men det passer veldig bra der Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by Invitron Essex: du hinter til BoraBora sin Bora :D ca 55% eller no er vel dekket på den...men det passer veldig bra der nei, tenkte først på den sølv boraen som kjører i strømmen, men så kom jeg på den blå, så da skreiv jeg bare Bora istedet for en spesiell en.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Kompis fra Bamble bygde denna: Chevy CrewCab.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 En liten bil....... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løw Racing Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Har hatt film i frontruta på ett par biler... Det er faktisk en praktisk ting med det. Dere vet den sola som man får i tryne om sommer'n.. Er jo ikke solskjerm foran speilet på alle biler. Synes det er harry når den dekker halve ruta da.. Siter -89 Sierra Cosworth -86 Sierra 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 MIN mening,er at det pent med "toppstripe" dersom den er i bilens farge,og UTEN tekst.... ;) og,hvis du på død og liv skal ha tekst,så skriv for guds skyld ikke "VW Motorsport Ultra Max POWER" eller noe i den dur.... ;) hadde det på golf'en min... den var akkurat passe brei,etter min smak...var 15cm midt på,såvidt jeg husker.. dessuten er det "bare" 800,- i forelegg for å kjøre "uten tilstrekkelig utsyn" ifølge noen forskrifter som jeg _tror_ ble lagt ut på forumet her for en stund siden (i pdf-format).. og,800kr er det jo verdt,en gang i ny og ne....;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by tomgr dessuten er det "bare" 800,- i forelegg for å kjøre "uten tilstrekkelig utsyn" ifølge noen forskrifter som jeg _tror_ ble lagt ut på forumet her for en stund siden (i pdf-format).. og,800kr er det jo verdt,en gang i ny og ne....;) Om det regnes under samme lest som f.eks. kjøring med is på ruta, kan du miste lappen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by Majestet Om det regnes under samme lest som f.eks. kjøring med is på ruta, kan du miste lappen.. og oddsen for det er??? aldri hørt om noen som har mista lappen for det, ville vært litt drøyt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Jeg vil tro man får en advarsel før forelegg for stripe i frontrute. Det er jo bare å pelle den av på stedet da.. er snakk om at det koster et par hundre kroner hvis du skal ha den i samme farge som bilen.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Du får stort sett beskjed om at du skal ta av stripen mens biltilsynet er der... Ellers så vil de gi dg mangellapp. Og da vil jeg heller ha det. Er billigere å ha et ekstrasett med sideruter foran el å sote opp igjen... Men for andre er d jo bedre å ta av stripa og kjøpe ny, gjorde d på forrige bil for å få eu-godkjent den. Bilen min har sota alle ruter unntatt foran, der er d solfilm som dekker ca 55% av ruta og film i bilens farge ca 40 %. HAr selv syntes at d er er harry m så stor stripe men så d på bilen min og likte det. Alt var sånn når j kjøpte den unntatt at d var skrift der som j har tatt bort. Kommer nok ik til å ha d helt likt om j må ta det av. Lurer litt på hva de sier når j blir stoppa, har hatt den i snart 2 mnd men er lite ute å kjører på dagtid så har unngått å blitt stoppa enda....:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 BoraBora: Så deg på gjøvik under Marken!! Pen bil du har ja!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Sweet bil, BoraBora.. Husker du fargekoden din? :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Takk, takk.:) Nei, men er den originale Jazzblå. Er Highline så har hørt det er perleeffekt oxo mn d er j ik helt sikker på. No Limit: melder mg snart inn i vagteam j oxo, venter bare på å få noen større versjoner av bildene mine. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 BoraBora: NICE!!!!!!!! Birisenter på søndag! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by Essex og oddsen for det er??? aldri hørt om noen som har mista lappen for det, ville vært litt drøyt.... Jeg driver ikke med odds :) Jeg vet at du kan miste lappen hvis du kjører med mye is på ruta, og tenkte høyt da at kanskje de tenker i samme baner når det gjelder streamer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg