ehrnst Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 fyyy fae så sinnsykt fett:D :D :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 da så da skal j holde kjeft hehe :D er bare en ting da det sete som er i frontvinduet :cool: nice mood j skal prøve meg j og Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by ZeIn da så da skal j holde kjeft hehe :D er bare en ting da det sete som er i frontvinduet :cool: nice mood j skal prøve meg j og Hva med setet? Står der det skal stå det... Venstrestyrt bil vet du. Edit: Se på orginalbildet til vinduene. Akkurat samme der... La på litt refleksjoner fra en annen bil forresten. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 oki hehe :cool: nå skal j ivertfall HOLDE KJEFT :D sry..syntes d bare så litt rart men det var en fin bakgrunn bytte ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WeeeDub Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Det ble jo skikkelig nais, FSR thumpsup Siter Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 nydelig arbeid FSR, skal se om jeg rekker å få kasta igang et bidrag jeg også... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Dette er mitt bidrag: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hmmm..... røyk krissa, og hvorfor er bilen "blurra" og ikke bakgrunnen?;) edit: den dekoren der ser det ut som lillebror har sprya på med sprybokser:D + at gjerdestolpen er skeiv bak bilen, hvis du skjøner? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by ehrnst hmmm..... røyk krissa, og hvorfor er bilen "blurra" og ikke bakgrunnen?;) edit: den dekoren der ser det ut som lillebror har sprya på med sprybokser:D + at gjerdestolpen er skeiv bak bilen, hvis du skjøner? Fordi bakgrunnen ikke beveger seg, men det gjør bilen? Eneste jeg kan si på bildet til Krissa er at vinduet ikke passer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 FET!:d:d:d Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Aldri vært med på dette før, så jeg lurer..hva er reglene?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 reglene står på første siden, men her er en oppfriskning: 1. Du må kunne se at det er samme bildet 2. Du kan legge ut KUN 1 bilde!, men du kan edit det. 3. Ditt bilde er ditt bilde, og ikke noen sammenkokelse av andre sine bilder.. ikke fangerene til ZeIn + litt egne modder.. her skal det være lagd av DEG!!! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Ok, takker for svar. Altså, ikke ta deler fra andre moddere....Zein er en bruker eller tenker du på at vi ikke kan ta deler fra stylingkit vi finner fra produsentenes hjemmesider ol.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Du kan ta styling deler fra styling firmaer og sånt men ikke fra noen av brukerne her på forumet Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Forstår, da prøver jeg å slenge meg inn i oknkurransen som en fullstendig nybegynner....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg