Hans Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=219621 Hihihi, passe korka :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 haha er det mulig. sannsynlig at osama går midt utpå gata mitt i Frankrike da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 jah.. da vet jeg hva jeg har å gjøre her i byn.. mange nok å "ta av" så.. sier bare at "nei..trudde det var osama jeg.. han ligner da!! hallo!!" hehe.. ass if!! men..godt argument om det skulle skje da!! lurer på om det hadde funka her hjemme på berget?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg