volvo 740 glt Skrevet Desember 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Har en volvo 740 med b230et motor, har tenkt til å få litt mer hk ut av den og vil da ha en motor med sterkere råder. For eks. 940 FK eller FT motor. Må jeg da bytte hele ledningsnettet til lh 2.4? Kan jeg muligens bare bytte blokka, uten å gjøre noe med ledningsnettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Ja, du kan bytte ut blokka alene og flytte over alle delene (husk å bruke ET svinghjulet). Om du skal bytte til FT/FK sprut vil jeg anbefale å bytte over til LH-2.4 nett fra 240 og bygge det om til turbo-bruk (lodde inn formotstander, som du allerede har på ET og flytte LMM over på passasjer-siden). Dette er mye enklere enn å bytte til 940-nett, for 940 nettet krever at du bytter ut hele ledningsnettet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 740 glt Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 Takker for svar :) Men har en 95mod f-blokk. Hvordan er det å bruke denne, med tanke på kompen? Har tenkt meg et 300hk oppsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 søk inn på vccn.no der står ALT du lurer på! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg