RaCk Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Kjører dere fart eller stil? moro å vite. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 har ikke så mye valg jeg, da.. :D ....enda ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by RaCk Kjører dere fart eller stil? moro å vite. ;) Hvordan kjører man stil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by Majestet Hvordan kjører man stil? Å kjøre stil må defineres som å holde fartsgrensene med überkewl bil. =) Bare råne rett og slett og vise bilen sin. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by RaCk Å kjøre stil må defineres som å holde fartsgrensene med überkewl bil. =) Bare råne rett og slett og vise bilen sin. Høres ut som noe som kler Volvoen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Har liksom ikke noe power som tilsier at jeg kjører fart jeg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by Majestet Høres ut som noe som kler Volvoen min :) Volvo???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Kan vel kjøre fort med bilen til Lupo også. Skal alltid greie å bryte en eller annen fartsgrense med den. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by volvofasII Volvo???? Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 kjører vel helst stil... kan ikke si jeg er spesielt tilhenger av å kjøre ekstremt fort. hvilke som helst bil kan kjøre fort (nok), men det som er morro er akselerasjonen synes nå jeg. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Stil er for kjærringer og homoer :D Så lenge det er krefter i kjærra kan den se ut som den vil :cool: Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Dere må ikke glemme å Vote på POLL øverst. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Liker begge deler, men får nøye meg med stil foreløpig. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 du glemte å legge inn ''ingen av delene'' i pollen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Ja takk, begge deler, var det et smart dyr som sa for en tid tilbake.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg