Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er så rart, er at om man ser på finn.no eller autodb.no etter Golf, så mangler 90% av alle golfene CD-spiller.. Det er så mystisk :wonder:

Men det har vært en CD spiller der før, siden jeg er så grønn på dette så kan det godt være at det allerede er ISO-kontakt der fra før av.. :doh:

Det er to slike store han-tilkoblinger og ei stor hun-tilkbling, som den ene hannen går inn i. Den andre vet jeg ikke hvor skal..

Men skal få snakket med bror min ja, eller kjæresten til søstera mi, begge to er flinke med det, det var jo broren til søstra mi som donerte Subwooferen og cd-spilleren til meg :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med en av demdu, så går dette i orden. Desverre så er det alik at folt tar ofte ut spilleren av bilen sin før salg. Skal den følge med så skal dem jaggu ha gull for gammelt skrot i mange tilfeller. :wonder:

Edit: Biltema selger Haynes MMM boka. (Mobila MultiMedia) der står alt du trenger å vite ang stereoanlegg fra en enkel cdspiller til mere heftige anlegg.

Evt så kan du også kjøpe Ice Audio boka fra Haynes.

Jeg selv kjøpte MMM, Ice Audio og Haynes Tuning boka. Da har du alt du trenger å vite ;-)

Ca 300,- pr bok.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltaone; Hahahahaha :D Bah, går litt fort i svingene her ja :) Kjæresten til søstera mi*

Ja tror det, skal prøve å finne ut av det.

ZyNTeX; Ja, det er nok tilfellet her og. Høyttalerne er borte og. Senkesettet som sto på før og. Så har han ikke engang tatt seg tiden til å feste originaldemperne skikkelig en gang :doh:

Haynes noka har jeg allerede, har sett litt i den men har ikke sett etter radio og slikt :) Bør vel prøve det :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har sikkert Haynes boka som er spesifisert for Golf? Det står det forsåvidt litt info om original cdspiller. MMM, Ice Audio og Tuning bøkene tar for seg så mye mye mer enn bare det originale ;)

Anbefales virkelig!

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok finne ut av det :)

Hvor ble det av "like" funksjonen tro?

Etter denne oppdateringen til bilforumet, går jo alt så inni sinssykt sakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ut og tatt en titt på lyktene til de andre bilene.

På Vitaraen, så er de merket E13, og 1000-metringene er merket E1, antar at E4 (Golfen) bare er et annet type lykteglass eller lignende :)

Men XL7-en derimot, er ikke lyktene merket i det heletatt?

Forresten.. Bare meg som har problemer med at bilforumet går ekstremt treigt etter den "updaten"?

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ut og tatt en titt på lyktene til de andre bilene.

På Vitaraen, så er de merket E13, og 1000-metringene er merket E1, antar at E4 (Golfen) bare er et annet type lykteglass eller lignende :)

Men XL7-en derimot, er ikke lyktene merket i det heletatt?

Forresten.. Bare meg som har problemer med at bilforumet går ekstremt treigt etter den "updaten"?

Tror nok uansett at det skal gå bra på eu kontroll med disse lyktene ;)

Jeg også lurer fælt på hvor liker knappen har blitt av. :wonder:

Jeg også sliter en del med BF etter siste oppdatering...

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det :)

Apropos oppdateringen, jeg sliter også veldig, bilforumet lader tregt og tar ofte opptil 5 minutter å lade en tråd, selv om nettet er helt topp, og alt annet går bra. Skjønner ikke helt hva de har gjort :(

"if it ain't broke, don't fix it!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider