Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Jaja..

Men over til noe litt annet..

Noen som vet hvordan det er med festet til de coiloversene?

Trenger jeg de koppene som står på nå, eller..?

RsTurbo94 du sa jo at du har akkurat det senkesettet, kan jo fortelle meg litt :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det med deg idag, har du sniffa de gamle Opel setene dine?

Hva koster det aa bredde 4 felger a? Han kan nok kjoepe seg ganke fete alufelger for den prisen...! Og dessuten er de ikke akkurat saa kule de han har..

Gratis å bredde selv ;)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kopper? :p De på toppen av dempern? Trur du bruker de gamle oppatt :)

Og ang. det senkesettet, greit nok det finnes bedre. Men det duger til vårt behov til jeg tru :) For hos meg, så hadde jeg jo breie dekk, så den satt jo greit på veien, merker det nå når jeg har de originale vinterdekkene på, at den er veldig vinglete egentlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!! :)

Gratulerer så mye med dagen ja :D

Hvilke kopper sikter du til egentlig? Fjørbeinslagerene?

Ja, det var det jeg mente ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjøper samme settet fra ebay istedet :)

http://viewitem.eim.ebay.no/COILOVER-VW-GOLF-MK2--ADJUSTABLE-SUSPENSION-TUNINGART/160730307567/item

Har regnet meg fram til at det blir ca. 2200,- (+-) for settet + frakt + toll, da sparer jeg jo omlag 500 kr! ;)

Det er fullt TUV godkjent, og dette settet har 20-100mm senk istedet for bare 35-65! :D

Hva synes dere?

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider