Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke fått gjort så mye i det siste, jeg ligger med hodepine og blir ikke akkurat fristet til å gå ut i dette dritværet..

Kasta opp mens kjæresten var på besøk i går, haha.. :(

Men håper på at isen og snøen regner bort, slik at jeg kan få kjørt en ltien tur på tunet med bilen! :)

Blir vel ikke gjort så mye før den "Kühlmittelfansch" greia kommer uansett da men ;)

Over og ut!

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Ebay og sett litt.. Og dæven er det mye fint der, til en billig penge! :)

Ny bunnpanne 194,- (den jeg har ser helt forjævlig ut, bulket og greier)

http://viewitem.eim.ebay.no/SUMP-NEW-FOR-GOLF-MK2-MK3-SHARAN-SCIROCCO-PASSAT-IBIZA-TOLEDO-INCA-CORDO-16-18/390394505402/item

Emblemfri grill 176,-

http://viewitem.eim.ebay.no/VW-Golf-Mk2-II-Front-Badgeless-Debadged-Grill-FKSG002/260943938357/item

4 stk Mk3 Håndtak til Mk2 203,-

http://viewitem.eim.ebay.no/Door-Handle-Set-of-4-VW-Golf-Mk2-Chinese-Mk3-Look-NEW/310320082157/item

Sports-ratt 265,-

http://viewitem.eim.ebay.no/Sports-Steering-Wheel--VW-GOLF-mk1-mk2-mk3-mk4-GTI-Polo/110821030210/item

Dashbord switcher som jeg mangler 11,-!

http://viewitem.eim.ebay.no/VW-MK2-Golf-GTI-G60-Genuine-OEM-Dashboard-Switch-Blank--In-Super-Condition/270828048957/item

Mye snacks her ja, det første som blir kjøpt er vel switchene, den emblemfrie grillen og Mk3 style dørhåndtakene!! :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dersom du bytter til skrudd ratt saa trenger du samtidig bosset til det aktuelle rattet du kjoeper. Boss er det som du skrur rattet fast i, og deretter skrur man bosset fast til rattstammen. Bosset kan fort komme paa 500-1000,-.

Bra at du har oppdaget Ebay. Men jeg soekte etter endel ting paa den internasjonale siden som du har brukt, og det er endel som ikke kommer opp, som er med paa ebay.de og spesielt ebay.com. Naar du er paa en av de saa er det bare aa legge inn selger som leverer worldwide, saa slipper du aa faa opp de som bare leverer til eget land.

Endret av Deltaone

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltaone; Takk for tipset :)

Quatro73; Lenge siden sist! Men nei, tror ikke jeg begynner å kjøpe noe stempler på ebay for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltaone; Takk for tipset :)

Quatro73; Lenge siden sist! Men nei, tror ikke jeg begynner å kjøpe noe stempler på ebay for å si det sånn ;)

Det er ikke umulig å finne gode stempler på ebay for å si det sånn! :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mye motordeler produseres i Kina, som det meste av motordeler til Amcar ;) Viktor Reinz, Wiseco, JE osv er megert anerkjent - fra Kina ;)

Min erfaring er at deler på ebay selges som nye men er brukte og ofte modifiserte slik at grunndataene ikke lenger stemmer, som på dyser. Deler er merket med Bosch men er produsert av alt annet enn Bosch og har kvalitet deretter.

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var kanskje å overdeive :D

Men fordi det er fra Kina så betyr det jo ikke at kvaliteten er dritt. Kina har et litt dårlig rykte på seg, og ja jeg skal være enig i at det kommer mye falsk dritt derifra, men er ganske sikker på at det kommer en og annen bra gjenstand derfra en sjelden gang :)

Men det er faen ikke noe jeg tar sjangsen på ass! :D

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider