Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, begynte aa oevelseskjoere naar jeg var 8 aar... Men det ble pokker meg 10 lange aar aa vente paa lappen!

Begynte selv å kjøre bil med bestefar når jeg var liten. Satt på fanget hans og fikk styre di første åra til jeg nådde ned på pedalene. Da var det tut og kjør på meg ;)

Rygget også tankbil med full last av bensin når jeg var 5år gammel. Hadde rattet helt alene. Sant skal sies, så det er jo ikke noe hemmelighet at min bestefar passet på og hjelp til om det skulle bli noe problem ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har hatt en morsom episode når jeg var 9 år :D Min mor kan IKKE rygge med henger, jeg blir så iritert når hun skal rygge, fram og tilbake og fram............... Så ene gangen sa jeg bare att jeg kunne gjøre det, da hadde jeg aldri rygget med bil og henger før, også klarte jeg å rygge den akkurat der hengeren skulle stå på første forsøk :D Det var et stykke og trangt var det også, Da var mamma sur etterpå XD Mest på seg selv tenker jeg :P

Så nå er det jeg som rygger hengere for mamma XD

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :D

Ja husker at høydepunktet da jeg var 5-6 år gammel var når pappa kom hjem, for da fikk jeg styre 240'n den siste biten inn på gårdsplassen :) Også når jeg holdt på med den KIA'en, så var jeg 14, pappa stoppet midt på offentrig vei og ba meg kjøre haha :) Men det gikk greit ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo, haha :)

Venter for tiden på en slik kjølevannsflens/termostathus, eller hva det no ENN heter;

IMG_0576.jpg

Slik står bilen i dag :)

IMG_0488.jpg

Men har bursdag nå på tirsdag, da blir jeg 16, så da blir nok tempoet satt opp litt, kribler etter å kjøre golfen på veien, men først må demperne og blinkersene skiftes så sendes den på EU :D

Det blir bestilt senkesett i løpet av neste uke, bilen har jo flere meter med klaring slik den står nå, på de ødelagte demperne ;)

IMG_0503.jpg

Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen, bare litt stemningsbilder :)

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags senkesett har du sett på? Veit TuningArt har senkesett til rundt 1500,- men ville heller satset på coilover. TuningArt og TA-Technix koster mellom 3-4000,- hos TrollTuning og Parts&Retards ;) Penere blir det også, da du kan senke den mye mer enn ett vanlig senkesett gjør ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke engang finn på å spør oss hva vi tror, bare trykk på "kjøp"!

Dette settet kan du greit nok ikke bruke på bane, da det blir for mykt for det. Men til gatebruk er det perfekt ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider