FOSEN Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 16" felger med heftig lavprofil holder, men kjørekomforen blir ikke så bra som på 15" felger og litt større dekk.. Og de fleste satser vel for breeeeeeeie felger, og det er jo selvsagt tøft - men dritt å kjøre med... Siter Opel Astra '99 1,6 16v Tyske bilær - e gode bilær! FOSEN MOTORSPORT CLUB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Hm, ja det har du rett i :) Kjørekomforten er ikke spesielt viktig men det meste av felger er finere enn de rustne 13 toms metallfelgene som står på bilen nå.. :P Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOSEN Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 på min bil blir det type BREDT som faen hvertfall xD Siter Opel Astra '99 1,6 16v Tyske bilær - e gode bilær! FOSEN MOTORSPORT CLUB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Samme her! :D Må fylle hjulbrønnene :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Har nettop vært på biltema og kjøpt noen gulvmatter :) Skal også få lagt om den radiator-slangen som går tvers over motoren :D Satser på å gjøre motorrommet så ryddig som mulig ;) Noen som vet hvor mye det koster å få noe forkrommet? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Forresten, er dritt lei av denne "monojetronic" greia i golfen. Vet ikke om det er forgasser eller injector, det er visst en slags mellomting. Har lyst å skifte ut dette med en forgasser, kanskje en fin weber :D Noen som vet om dette går? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Dårlig med respons ja :( Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Dårligere respons på mine linker :P hehe.. så det. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 hehe :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 har da begynt å demontere manifolden for å få av toppen for å komme til pakningen :) Boltene og mutterne som føyer sammen manifoldene og resten av eksosen er helt gjennomrustet.. De smuldrer når jeg prøver å løsne de. Har derfor begynt på den kjedelige jobben med å sage over boltene med ei ussel liten fil.. :( Skal legge ut bilder så snart jeg får av toppen, og skiftet toppakning :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOSEN Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Bilder da!!:D Siter Opel Astra '99 1,6 16v Tyske bilær - e gode bilær! FOSEN MOTORSPORT CLUB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 sånn :) Her ser du da undersiden av bilen, og der manifoldet er festet til resten av eksosen. Og jeg tror jeg har funnet årsakingen til all den skranglingen :D legg merke til det første bildet. Det mangler en forbanna bolt til bærearma! Haha :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Er det ikke dyrt å forkromme ting a? Prøv å få det blankt sjøl, hvis du ser litt i tråden min, så ser du at jeg prøvd å få polert topplokket selv :) Ble bra det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Ja såg det, ble veldig fint :) Jeg klarte også å pusse min ganske blank, men ble ikke fornøyd. Så endte opp med å lakkere istedet :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Regner med å få byttet toppakningen innen de nermeste dagene, skal legge ut bilder når det er unnagjort :) Så følg med folkens! :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg