Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Mener du at de har ødelagt skiltene?

Hvor mye koster nye skilt da?

Håper jeg får den nye typen skilt, de ser litt finere ut enn de gamle stål/alu skiltene :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Biltilsynet oppbevarer skiltene i 6mnd. Etter dette så blir dem makulert og du må da kjøpe nye. Dette koster 120,- for begge to og da får du nyere plastikkskilt i stedenfor aluplater som ble brukt før. Det tar forresten ca ei uke fra du bestiller dem til dem ligger hos BT, da dem kommer fra Sverige ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet oppbevarer skiltene i 6mnd. Etter dette så blir dem makulert og du må da kjøpe nye. Dette koster 120,- for begge to og da får du nyere plastikkskilt i stedenfor aluplater som ble brukt før. Det tar forresten ca ei uke fra du bestiller dem til dem ligger hos BT, da dem kommer fra Sverige ;)

hehe, jeg tror faktiskt at de kommer ifra byen hvor jeg bor... En eller annen vaerna svensk bedrift. Jeg tror jeg betalte kr.160,- for to. Mulig jeg fikk tryne tillegg i forhold til ZyNTeX..

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye skilt i fjor rundt disse tidene og ga 120,- for dem. Mulig det er gått opp hele 40,- (!) siden den gang da.

Trynetillegg? Mener du at jeg er så vakker at jeg fortjener rabatter da? Uansett, takk så mye for komplimentet :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye skilt i fjor rundt disse tidene og ga 120,- for dem. Mulig det er gått opp hele 40,- (!) siden den gang da.

Trynetillegg? Mener du at jeg er så vakker at jeg fortjener rabatter da? Uansett, takk så mye for komplimentet :P

hehe, skal bli spennende aa se hvor mye Eilif9 maa betale, han faar vel barne rabatt, slik som paa bussen..

Jeg skulle jp nesten ha hatt honnoer rabatt.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så alt for mange gryn altså ;)

Studentrabbat? Haha.. Ikke i denne kommuniststaten :D

Må sikkert betale tillegg fordi jeg er under 18 år gammel..

Neida, skal snakke med fatter'n :)

Men har kjørt meg en tur på Biltema, og kjørt inn div småting :)

Et bilde sier mer enn ett tusen ord. Men i dette tilfellet sier det bare 3 ord; fjærkompressorer, slangeklemmer og klarlakk :)

IMG_0630.jpg

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde sier mer enn ett tusen ord. Men i dette tilfellet sier det bare 3 ord; fjærkompressorer, slangeklemmer og klarlakk :)

IMG_0630.jpg

Wow!! Har du handla så mye? Dro mopeden opp bakkene med all den lasten da? :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så alt for mange gryn altså ;)

Studentrabbat? Haha.. Ikke i denne kommuniststaten :D

Må sikkert betale tillegg fordi jeg er under 18 år gammel..

Neida, skal snakke med fatter'n :)

Men har kjørt meg en tur på Biltema, og kjørt inn div småting :)

IMG_0630.jpg

Denna klarlakken fra biltema har en tendens til å spytte endel, hvartfall de jeg har hatt, men kan ha vært tillfeldig og!? ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Har du handla så mye? Dro mopeden opp bakkene med all den lasten da? :D

Skulle nesten trodd XL7-en hadde en mopedmotor ja, så slapp som den er ;)

Denna klarlakken fra biltema har en tendens til å spytte endel, hvartfall de jeg har hatt, men kan ha vært tillfeldig og!? ;)

Jeg legger alltid spray-bokser i en vask full med varm vann et par minutter før jeg har på lakken. På den måten blir boksen/lakken varmet opp, og du får en mye jevnere sprut og jevnere lag :) ANBEFALES!

Forresten, har sett en del på felger. Har så fryktelig lyst på BBS :)

har funnet noen i nærheten, men de er litt dyre :(

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33634743

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten trodd XL7-en hadde en mopedmotor ja, så slapp som den er ;)

Jeg legger alltid spray-bokser i en vask full med varm vann et par minutter før jeg har på lakken. På den måten blir boksen/lakken varmet opp, og du får en mye jevnere sprut og jevnere lag :) ANBEFALES!

Forresten, har sett en del på felger. Har så fryktelig lyst på BBS :)

har funnet noen i nærheten, men de er litt dyre :(

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33634743

Ja det var ikke dumt :) skal huske det :D

tror de felgene vil kle bilen godt ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt med et selskap i Trondheim som retter felger, skal høre litt med dem om Momo felgene. De er jo fine :)

Men de trenger nye dekk.. Da må jeg rekne med å bruke ca. 1000 kr på sveising, retting og balansering, og attpå til dekk også. Blir litt dyrt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten update!

Har vært på verkstedet og tatt av bakdemperne :)

De var så enkle å ta av, det var jo nesten så de gjorde jobben selv! :D

Tok meg 30 min!

Her er bilde :)

IMG_0632.jpg

Gleder meg til coiloversene kommer! ;)

Er også i kontakt med en fyr ikke så langt unna med noen greie 15" BBS felger som han vil ha kun 1200,- for :D

Slike;

llantas-bbs-golf-ii-15-_2.jpg

De trenger kanskje nye dekk, og kanskje en lakkering, men jaja :)

Men er litt usikker på om de passer over hjulnavet på golfen, noen som vet?

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider