Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Ja er klar over det men de fleste bilen har rundt 56 mm, hvilket betyr at felgene ikke apsser på Golfen min..

Men kjæresten til halvsøstera mi har noen fine 15" felger han skal gi meg, men de tror jeg er vinterdekk på :)

Får se ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe da er vi visst ganske mange om det! :D

Hva var galt med den han skrota?

Joda, Golf er kjekke biler de, evighetsmaskin under panseret ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe da er vi visst ganske mange om det! :D

Hva var galt med den han skrota?

Joda, Golf er kjekke biler de, evighetsmaskin under panseret ;)

Måtte bytte bensinpumpe og hjullagrene bak og det gadd vi ikke, og i tillegg har bilen stått på en plass litt bortenfor huset dems og da har det vært noen duster der å knust side ruta og stjelt cd-spiller. Enda døra var åpen!!!! :( Var en golf 3 foresten ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bytte bensinpumpe og hjullagrene bak og det gadd vi ikke, og i tillegg har bilen stått på en plass litt bortenfor huset dems og da har det vært noen duster der å knust side ruta og stjelt cd-spiller. Enda døra var åpen!!!! :( Var en golf 3 foresten ;)

Åja tenkt det var en 2'er jeg. Er ikke spesielt fan av 3'ern, bortsettf ra VR6'en da :)

For noen kjipe drittunger!

Såså :P er nok ikkeno evighets maskin under der :P Ryker topppakinga så tar den med seg mye anna.. Gjorde det hos meg iaf :p

Nei kanskje ikke noen evighetsmaskin men om de blir behandlet godt så kan de gå langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Next up etter coiloversene blir vel emblemfri grill og VR6-leppe :)

Forresten, det nye dørhåndtaket har kommet ;)

Men blir ingen updates i helga, er bortreist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nå tuller jeg, det var en 1990 mod så var en golf 2 :P var så sikker på at det var en golf 3 i farten ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTi leppe mener jeg ja.. hehe :D

Er endelig hjemme igjen :)

Fikk sjekket posten, og.. ENDELIG er coiloversene kommet! :D

De hentes i morgen tidlig, begynner vel med bakdemperne så tidlig som i morgen kveld :)

Framdemperne blit et annet prosjekt, vi sliter fortsatt med å få de av. Den som ikke er ødelagt sitter som støpt, og den andre må vi finne på en eller annen lur løsning for å få holdt fast den selvlåsende mutteren mens vi skrur av bolten.. :)

Dørhåndtaket har kommet også!

Klarte å knekke den svarte plastlisten, så klart..

Så det blir vel kromlist på førerdørhåndtaket, med mindre en av de gamle passer :D

Og for å legge til, BBS felgene blir IKKE kjøpt. De er er bare 6 tommer brede, ikke bredt nok :D

Skal også innrømme at jeg har lyst på små fangere i stedet for 9 fangere. Skal se etter om jeg får tak i noen i forhåpentligvis rett farge ;)

Takk for meg ;)

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er coilovers i hus :D :D :D :D :D :D

Og for et herlig syn!

IMG_0634.jpg

IMG_0635.jpg

De bak er allerede montert, ser mye bedre ut allerede, skrudde de bare sånn halvveis ned da men :)

Spørs hvor mye jeg i det heletatt kan skru de ned før jeg ikke får bilen ut av verkstedet uten å rive av hele eksosanlegget.. :spin

De kunne gjort seg bryet med å laget en slags "linjal" slik at man ser hvor langt man har skrudd de ned.. men jaja ;)

Begynner med å prøve å få av framdemperne i morgen :yodude:

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider