Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt bekymret pga dette med at det var litt kjøleveske i hullene tul strekk-boltene.

Har hørt at dette kan sprenge blokka :(

Gjøre dette noe?

Hvordan vet jeg om det er hull i blokka eller ikke?

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det skal være noe fare egentlig.. ble igjen litt hos meg også, har ikke skjedd noe hos meg :)

Det kan være sprekt blokk, men det er litt vanskeligere å se egentlig.. Men om du har hull, så vil jeg tro du merker det :P Men jeg tror ikke du har verken hull eller sprekk i blokka, så ingen fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye felger i boks!! :)

Snikprøvde en felg, men må ha senterringer før jeg kan kjøre med de :)

Nesten splitter nye dekk!

Blir skikkelig bra med senken :D

IMG_0744.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0747.jpg

Båten står litt i veien slik at jeg ikke får tatt skikkelige bilder.. Er så trangt inne på verkstedet :(

Men skal ta bilder så snart jeg får den ut av verkstedet!! Håper å få den ut før senest slutten av april :)

men får se hvor lang tid biltema bruker på å få inn disse forbannede fjærbeinslagrene.. Og så kalrt den hersens snøen. Men men :)

Kommentarer er hjertelig velkomne :)

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tenkt litt på det men de er veldig fine i lakken, nesten ingen skraper og slikt.. Tror jeg beholder de slik som de er, i første omgang iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du vokspolering eller polering slik at det ser ut som chrome? :P

Isåfall, voks polering blir det ja, og en grundig vask, men ikke noe chrome nei :)

Er ikke så veldig fan av det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er ikke nødvendig med senterring, siden koningen på bolten og i skruehullene på felgen gjør slik at den blir sentrert

Dette blir bare ett svar før man tenker, men vil tro det kan bli komplikasjoner på eu kontroll el.l om dem oppdager at senterhullet i utgangspunktet er for stort og man ikke har kompansert med senterring?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider