Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

IMG_0818.jpg

IMG_0820.jpg

IMG_0826.jpg

Ræv sa du? :D 8bortsett fra eksosen)

IMG_0822.jpg

Ja den er for høy fram, skal senke den mer framme :)

Skjønner meg ikke på de som sier at fjærene er myke, de er jo sinssykt harde!!'

Forresten, har bestilt ny expansion tank, den gamle var ikke trykktett så bilen kote over. Får se om ny tank gjør susen :) Har også bestilt svarte blinkers tilf ramfangerne :D

Kommentarer blir satt stor pris på :D

Både ris og ros ;)

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe slikt ja :)

Men må justere den Opp før eu kontroll osc.. Ble under 11 cm tim nærmeste metalldel :D men skrus ned etterpå ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du kommer inn på biltilsynet sin grav så går d bra min kompis sin audi va senka 110 mm å gikk inn på graven til biltilsynet med 1 mm så da får du gokjent coiloversene å får bilen eu-godkjent:) for regner med du fikk tuv-papirer på settet:)

jeg var og godkjente mitt senke sett for en liten stund siden, og i papirene jeg hadde på det sto det at jeg kunne ha 8cm klaring fra travers til bakken, og 7cm fra plastik osv. og kom dit me klaring på 9cm, og ble hengende på bremse testeren xD og fikk påpek at den kunne ikke være så lav, så jeg måtte heise hele 2CM!?!?! som jeg ikke likte, så nå har jeg klaring på 11 cm xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gå greit å få den gjennom EU :)

Var ute å kjørte en tur ista, hørte en urovekkende lyd men fant ut at jeg ikke hadde strammet det ene hjulet, haha :D

Men alt fungerer plettfritt, automaten er så sinssykt herlig, den er så jevn når den skifter gir at man ikke en gang kjenner det, den glir bare over til neste gir :) Herlig! :D

Gleder meg til å få bilen på veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider