Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke angel-eyes? Det er jo rått da :)

Men golfen har da sota baklys, GTi baklys altså?

Det er da vel lovlig? :)

Og sota sideblinkers?

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merkelig da Zyntex.. Jeg har jo helsota baklamper på min, og når jeg ble stoppa i høst så påpekte dem bare de sota frontlampene jeg hadde :)

Veit det er mye delte meninger på dette, akkurat som soting på siderutene foran eller senkestripe i frontruta. Uansett ikke lov. Kjenner flere som har sluppet gjennom eu kontroll med sota sideruter foran OG senkestripe, men det er ikke dermed sagt det er lov.

Dem pleier ikke å si noe om man soter baklyktene litt, men når dem er mer eller mindre helt svarte så stiller det seg annerledes. Mine er knall svarte fordi jeg ønsker det, men lovlig er det ikke. Kan hende jeg uansett vasker dem rene igjen, da jeg regner med fordikringa ikke gjelder om jeg blir påkjørt bakfea når jeg skal krysse veien. Da kan den bak si han/hun ikke så at jeg bremset eller blinket pga for mørke baklamper :/

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge lampene er E-merket, som er sotet, så er de vel godkjent.

Dette gjelder jo ikke om man soter lyktene selv, men man kan jo kjøpe godkjente sota lykter.

Akkurat! Skal det være lovlig så må man kjøpe dem ferdig sotet og merket.

Som dere ser her, så ser dere hvor svarte mine er:

DSC00201.jpg

I forhold til hvordan dem er når dem er solgt nye med original soting:

Audi-80Accessories-TintedTaillights80-520034.jpg

Ikke det beste bildet, men alle ser jo forskjellen ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening hører angel eyes hjemme på bmw av litt nyere dato. Synes ikke det passer på en gammel golf:) Min mening da, slenger meg heller på de som sier sota frontlykter, og jeg likte egentlig de som allerede står på:)

89 Nissan Kingcab.

x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja de gjør egentlig det men de gir bilen et litt mer moderne utseende, siden folk tenker på nye bmw'er når de ser de ;)

Men tilbake til topic :)

Venter fortsatt på radiatorvifte og termobryter. Håper å få de innen neste uke, med mindre tolla har tenkt å holde på vifta i et par uker.. SKulle ikke forundre meg.. Men jaja ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, begynner å bli litt lenge siden det er skjedd noe her :D

Men skal meddele at alt det tekniske er alt fikset :)

Radiatorvifte fungerer! Bilen går ikke varm lenger, takk og lov :D Sto på tomgang i sikkert en time uten så å koke :) Bank i bordet.

Har også fått inn CD-spiller, og den fungerer, og en 8" sub baki, men mangler å kjøpe glassikring til kraft-kabelen før jeg får noe lyd i den :)

Skal også skifte ut de gamle høyttalerne i dashbordet med noen 3,5", som jeg ikke en gang visste at var der før i helga..

Kommer flere bilder senere i dag, siden det er så nydelig vær så skal jeg benytte anledningen til å vaske og polere skjønnheten ;)

Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å knekke en eksosklemme i forsøk på å få fisket frieksosen, så jeg gav bare opp og tok av de to bakre pottene, så nå er det rak eksos fra katalysatoren og bakover. Sinssykt fet lyd! :D

Kameraet får ikke helt ikke den dype brumlingen, men den høres nesten ut som en jævla V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider