Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er EU konroll + hjulkontroll bestilt, fikk time den 24. mai :)

Men lurer på en ting.. må ha svar på dette; Bilen har ble jo EU godkjent i juli 2011, og har vært avskiltet siden september, trenger jeg egentlig ny EU kontroll? Eller kan jeg bare hente ut skiltene? :) Hjulkontroll må jeg ha ihvertfall.

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 er det siste nummeret :)

Bilen er registrert for første gang i Norge den 8.11.1990 :P

Men jeg skal spørre på Biltrangsynet når jeg henter prøveskilt, for å være sikker ;)

Forresten, noen bilder tatt med det nye GoPro kameraet :D

Untitled-1.png

Motor.png

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EU konroll + hjulkontroll bestilt, fikk time den 24. mai :)

Men lurer på en ting.. må ha svar på dette; Bilen har ble jo EU godkjent i juli 2011, og har vært avskiltet siden september, trenger jeg egentlig ny EU kontroll? Eller kan jeg bare hente ut skiltene? :) Hjulkontroll må jeg ha ihvertfall.

Dette har du funnet ut før! Hakk i plata?

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa :-P siden han skrev det i en annen tråd og siden jeg liker å plage folk så måtte jeg bare :-)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, godt spørsmål! :) Har ikkie fått det med meg. Har justert den opp pga EU kontroll + at vi bor i enden av en 2 km lang grusvei med digre hull i (nærmest en traktorvei) så jeg driver enda å lærer meg hvordan å kjøre en senka bil oppi her, er ganske vanskelig..

Men skal få den så lav som mulig etter skiltene er på!! :)

Men jeg kan så klart justere den ned så lavt det går for moro skyld, om det er noen som kunne tenkt seg bilder av det? ;)

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider