Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Drikker aldri på en lørdag, når jeg skal i kirken på en søndag, da for faen!

Får ikke dette til å stemme jeg.

Jesus gjorde om vann til vin? Eller?

Inneholder ikke vin alkohol da, og hvordan kan det ha seg at jeg kjenner flere kristne som faktisk også er alkoholikere? Hvis alkohol er Satans vare så burde jo ikke Jesus ha laget vin i første omgang, og ikke kan det være så mye hjelp å få fra Gud om alkohol er Satans vare. Trodde han skulle beskytte oss fra det onde? :wonder:

Selv så er jeg ikke kristen. Er heller ikke satanist, men alikevel så følger jeg di fleste budene fra den sataniske bibelen.

The Eleven Satanic Rules of the Earth:

1. Do not give opinions or advice unless you are asked.

2. Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them.

3. When in another’s lair, show him respect or else do not go there.

4. If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy.

5. Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.

6. Do not take that which does not belong to you unless it is a burden to the other person and he cries out to be relieved.

7. Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.

8. Do not complain about anything to which you need not subject yourself.

9. Do not harm little children.

10. Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.

11. When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.

Hentet fra http://www.churchofsatan.com/Pages/Eleven.html

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder meg til "The Hillbilly 10 commandments" jeg :) Her har du leveregler! :D

1. Ain’t but One God.

2. Honor yer Ma and Pa.

3. No tellin’ tales or gossipin’.

4. Git yer hide ta Sunday meetin’.

5. Ain’t notin’ come before the Lord.

6. No foolin’ with another fellers gal.

7. No killin’, sept fer critters.

8. Quit yer foul mouthin.

9. No swipin’ yer kin folks stuff.

10. Don’t be hankerin’ fer it neither.

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, var ut å holdt på å justerte ned coiloversene.. Da jeg skulle justere ned høyre bak så sitter den helt fast.. Antakelig grunnet noe lort/grus som har kommet på innsiden av "kragen" eller hva nå enn den store mutteren som fjæra sitter på.. Noen forslag til hvordan jeg kan få den løs?? :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sleggefett og en underliggende ledning med kortalutning i begge ender gjør mye ;)

Prøv å vask så godt du kan med en tannbørste eller oppvaskekosten til din mor. Etterhvert så prøver du å skru mutteren. Ikke fortell din mor hva kosten hennes skal brukes til, for da er du nesten garantert å få ett nei til svar ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter fortsatt fast.. Har dynket den i WD-40, og prøvd å satt den fast i skruestikka, men den går ikke rundt, har snart ødelagt der tennene biter, slik at den justerings-verktøyet nesten ikke biter lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket du å spraye teflonspray på gjengene før du monterte? I så fall så vil jeg anbefale deg å ringe Parts&Retards i morra og høre med dem.

Edit: kan hende dem er oppe ennå ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sprayet på haugesvis med silikonspray, fant ikke teflonspray..

Årsaken er nok fordi jeg var "litt" dum og glemte å rengjøre før jeg justerte ned.

Har tenkt på å kappe den av, ja, men hvor får jeg tak i en ny sånn mutter da? :)

Noen som vet?

har snart maltraktert den helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sprayet på haugesvis med silikonspray, fant ikke teflonspray..

Årsaken er nok fordi jeg var "litt" dum og glemte å rengjøre før jeg justerte ned.

Har tenkt på å kappe den av, ja, men hvor får jeg tak i en ny sånn mutter da? :)

Noen som vet?

har snart maltraktert den helt.

Du kan nok finne slike muttere billig på ebay, men først må du evt sjekke diameteren på demperen, sånn at du veit du får en som passer til. Eller ringe P&R og høre om dem har noen slike å selge ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreit i hele greia, kappa av med vinkelsliper, skal bestille ny fra fra P&R :)

Det var pga en liten metallbit som hadde kilt seg i gjengene.

Løsning;

IMG_0944.jpg

Og noen bilder :)

IMG_0932.jpg

IMG_0926.jpg

IMG_0941.jpg

Fått inn CD-spilleren.. Gammelt nytt, men bilder er alltid fint :)

Trenger 90 graders RCA-adaptere for å få den helt inni.. Noen tips? De må være så korte som mulig! :)

IMG_0924.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider