Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Ja, det er nok egentlig alt man trenger :D

Men med tanke på at denne bilen er et prosjekt, og skal selges, så spørs det om jeg tør å legge så mye penger i en bil som denne :(

Har allerede brukt rundt 6000 på bilen + verktøy osv, og tviler på at jeg får solgt den for med enn 10k :P

Forresten..

Dere får nøye dere med iPhone bilder, for kameraet gikk nettop sund.. :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har da fått tatt av toppen :)¨

IMG_0919.jpg

Kamakslingen måtte av for å få løs toppen:

IMG_0917.jpg

IMG_0918.jpg

IMG_0913.jpg

Enderøret til manifolden datt av, var tydeligvis ikke festa i det heletatt :D

IMG_0920.jpg

Legg gjerne igjen en kommentar! :)

Må beklage for dårlig bildekvalitet, men som sagt, kameraet tok kvelden.

Endret av Eilif9

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi..

Foreldra mine gir meg ikke lov til å kjøre bil uten airbag..

Men jeg liker denne bilen skikkelig godt, jeg vurderer å få ordnet meg en avtale med de på en eller annen måte :)

Vurderer også å bare la den stå der I verkstedet i noen år, og kose meg litt med den en gang i blant, for så å få ta den i bruk når jeg har noen års kjøreerfaring :)

Men er bare 15, snart 16 år, så det blir nok en stund ;)

MacGyver93 hvor mye la du i den? er den den på bildet ditt? :)

Og dessuten..

Siden den er HELT rustfri, og kun 138 tusen på teller'n, så antar jeg at verdien på bilen vil stige med åra :)

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet årsaken til at bilen gikk varm :)

Toppakningen var ikke sprukket, men som det så vidt synes på bildet, så var kanalene tettet igjen:

5a2a2332-1.jpg

Er ikke sikker på om det var akkurat disse kanalene, bildet er så dårlig..

Men det var et par av de som var tette :)

Slik står bilen nå :)

509b052f.jpg

Et lite bilde av topp dekselet og luftfilteret :)

7160847d.jpg

Fant også en høyeffekts-spole fra Biltema liggende rundt, den ser mye bedre ut enn den originale :)

c0f8c4a1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en bruk til de gamle strekkboltene.. Styrepinner til toppen!

Har da skjært hodet av 4 av de gamle strekkboltene og laget et hakk i dem slik at jeg kan skru de ut med et skrujern :)

Så nå kan jeg skru de ut igjen, når vi har fått toppen på plass :)

Legg gjerne igjen en kommentar eller noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig emd respons ja :(

Men har da kjøpt nytt kamera, Canon IXUS 1100 HS :)

Blir vel mange fine bilder framover, så følg med! :D

Skal legge ut video av første gang vi prøver å starte den etter toppen er satt på igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger da ut noen bilder tatt med det nye kameraet :)

038.jpg

033.jpg

031.jpg

029.jpg

Her er da hva some r gjort med strekkboltene for å bruke de til styrepinner;

025.jpg

022.jpg

019.jpg

005.jpg

011.jpg

Med rette innstillinger så kan dette kameraet ta veldig fine bilder! :)

Rimelig god kvalitet for et kamera som bare koster 2000! :D

Løp og kjøp, det er 30% avslag på Komplett :)

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da satt sammen toppen igjen! :)

Motoren ser ut til å funke greit, bortsett fra at batteriet er litt dødt.

Kom to smell, men ikke mer.

http://s1120.photobucket.com/albums/l495/eilif9/?action=view&current=b5426c43.mp4

Men er litt redd for at det kan være noe annet :(

Endret av Eilif9

Lenke til kommentar
Del på andre sider